Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 38-vuotias, onnellinen ja varakas. Kysyttävää :)?

Vierailija
14.01.2012 |

Kysy mitä vaan :)?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntuu olla 10 vuoden päästä viisikymppinen?

Vierailija
2/8 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisikohan johtua siitä, että olen onnellinen? Ehkä.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olet varakkuutesi hankkinut ja mikä sinusta tekee varakkaan (esim. Onko velaton miljoonatalo ja reilusti muuta omaisuutta?)

Vierailija
4/8 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samassa tilanteessa :) :)

Ja kymmenen vuoden päästä aion olla lähes viisikymppinen, onnellinen ja varakas :)

Vierailija
5/8 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntuu olla 10 vuoden päästä viisikymppinen?

En ole miettinyt asiaa vielä. Tällä hetkellä elämässä tapahtuu mielenkiintoisia asioita ja muutenkin olen jo tähän ikään mennessä oppinut olemaan miettimättä liikaa tulevaa.

Ap

Vierailija
6/8 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olet varakkuutesi hankkinut ja mikä sinusta tekee varakkaan (esim. Onko velaton miljoonatalo ja reilusti muuta omaisuutta?)

Minä tulen taloudellisesti juttuun mutta "varallisuuteni" ei ole maallista mammonaa vaan paljon parempaa.

Vierailija
7/8 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varakkuutemme on miehen kanssa yhdessä hankittu omalla työllä. Luen siihen kuuluvaksi mm. velattoman talon, autot, mökin ja veneen. Voidaan myös vapaasti hankkia uutta (mitä ei meillä kyllä oikein harrasteta) sekä matkustella ja lapset harrastaa vapaasti. Rikkaita eikä miljonäärejä todellakaan olla. Niihin on mulla ihan eri kriteerit.

Ap

Vierailija
8/8 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta hienoa kun osaat iloita elämästäsi.

Varakkuutemme on miehen kanssa yhdessä hankittu omalla työllä. Luen siihen kuuluvaksi mm. velattoman talon, autot, mökin ja veneen. Voidaan myös vapaasti hankkia uutta (mitä ei meillä kyllä oikein harrasteta) sekä matkustella ja lapset harrastaa vapaasti. Rikkaita eikä miljonäärejä todellakaan olla. Niihin on mulla ihan eri kriteerit.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kahdeksan