Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen melkein 50-vuotias ja kyllä se on totta.

Vierailija
14.01.2012 |

Elämä on nyt paljon helpompaa. Tässä iässä saa olla ihan oma itsensä. Kukaan ei enää viitsi tai uskalla pahemmin kommentoida. Uskallan sanoa mitä ajattelen ja itsetunto on ihan eri luokkaa, kuin vaikkapa vielä kymmenen vuotta sitten. Voin olla ja pukeuta miten lystää. Kaikki menee höperän keski-iän piikkiin.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

50. ikävuoden jälkeen tulevat esiin kaikki perinnölliset sairaudet. Ellei diabetes, sitten reuma tai ainakin tyvisolusyöpä. JOkaisella jotakin. Tervetuloa joukkoon!

Vierailija
2/12 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen piti kauppaan lähtiessäkin laittautua, nykyisin pipo vaan päähän jos hiukset huonosti eikä viitsi laittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on jo monta sairautta, joihin on perinnöllinen alttius, mutta entäs sitten? Ei se minun olotilaani kamalasti vaikuta. Eivät nuo mainitsemasi sairaudet muuten periytyviä ole vaikka niihin perinnöllinen alttius olisikin. T riehakas ap

Vierailija
4/12 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen piti kauppaan lähtiessäkin laittautua, nykyisin pipo vaan päähän jos hiukset huonosti eikä viitsi laittaa.

t. kolmekymppinen

Vierailija
5/12 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin innolla odotan tuota ikää, suunnitelmia on jo paljon. Niin ja äiti sairasti syövän mutta selvisi siitä, nyt on terve 65. Itsellä vielä 6 vuotta, että tulee 50 mittariin.

Vierailija
6/12 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

t.kohta 40 v =)

Vierailija
7/12 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

50v iässä ei enää viitsi joka nipistykseen reagoida.

Vierailija
8/12 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähän vain sanot suoraan, eikö niin? Sehän on niiden nuorempien vika että sä et enää ole nuori :)

Uskallan sanoa mitä ajattelen ja itsetunto on ihan eri luokkaa, kuin vaikkapa vielä kymmenen vuotta sitten. Voin olla ja pukeuta miten lystää. Kaikki menee höperän keski-iän piikkiin.

Vierailija
9/12 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytöstavat on hallussa. En minä sillä tavalla sano mitä ajattelen. Mielipiteeni sanon, enkä orjaile ketään. ap

Vierailija
10/12 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kyllä haittaa vaikkei itsetuntoni olekaan superhyvä tai vaikken aina viitsikään sanoa omaa mielipidettäni. En siis oikein näe mitään hyvää vanhenemisessa vaikka sen myötä en välittäisikään enää mistään.

Vierailija
11/12 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sortuko nuorison vähättelyyn. Nuorissa on tulevaisuus ja into. Ihminen on arvokas jokaisessa iässä ja kaikkia pitää kannustaa.

Vierailija
12/12 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmaissut, että nuorempia jotenkin aliarvioisin. Ihan vaan omasta subjektiivisesta näkökulmastani kerron, että elämäni on nyt hauskempaa kuin kolmikymppisenä tai nelikymppisenä. Minulla kesti näin kauan saavuttaa vapaus. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän neljä