Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rv20, liikeet hävisivät! :(

Vierailija
14.01.2012 |

Eilen illalla "herättelin " kolme tuntia ja sitten tunsin kolme potkua, monen viikon ajan on jo ollut rutiini, että kun minä taukoihin pitkälleni niin puolessa tunnissa alkaa hillitön möyryäminen ja potkiminen. Pelottaa

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta onko eilisillan jälkeen ollut potkuja normaalisti?

Vierailija
2/13 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy ihmeessää tarkistuttamassa tilanne sairaalassa tai ole ainakin yhteydessä neuvolaan. Itse olin huolissani raskausaikana liikkeiden vähyydestä, mutta hätää ei ollut. Tärkeä asia kuitenkin trakistaa, että kaikki kunnossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin saattoi olla monta viikkoa todella aktiivinen ja sitten pari viikkoa taas ihan että ehkä juuri ja juuri ne kymmenen potkua tunnissa.

"kuollut" Mene sinä trolli muualle. Et tiedä kuinka kamalalta tuollainen tuntuu.

Vierailija
4/13 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla ainakin noilla viikoilla on vielä ollut päiviä ettei oo liikkeitä tuntenut. Ehkä pari pientä potkua, jos niitäkään. Vasta joskus 25+ eteenpäin on tuntunut päivittäin. Vauvahan voi olla sinulla kääntynyt esim. selkärankaan päin ja potkii sinne joten et tunne niin herkästi.

Jos oikein huolestuttaa niin yhteys sairaalaan.

Vierailija
5/13 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa aina soittaa jos huolestuttaa, ottavat sitten käyrään... Joka on varmasti sinullakin normaali :)

Vierailija
6/13 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

huolestuttaa niin ota ihmeessä yhteyttä sairaalaan, mutta sinuna en huolehtisi ihan hirveästi. Itse aloin vasta tuntemaan ensimmäiset potkut tuohon aikaan :) On niin paljon kiinni asennosta.

Vierailija
7/13 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se vois tässä ketjussa olla ihan hyödyllistä. Yleensä alkavat liikkuA sokeripiikistä. Jos ei liikkeitä tunnu niin hakeudu tutkimuksiin, toisaalta jos lapselle kävisi jotain tässä vaiheessa, niin ei sitä pystyttäisi pelastamaan. Tsemppiä!

Vierailija
8/13 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kymmenestä potkusta per tunti...Niin meillä neuvolassa sanottiin että niitä ruvetaan laskemaan vasta 33+ viikkojen jälkeen eli ei tarvi aloittajan vielä stressata jos et saa noita täyteen :)

Vierailija
9/13 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja toinen mitä mietin, että tuntuuko tai pitääkö liikkeitä jo nyt tuntua joka päivä. Tämä on toinen raskaus mutten muista edellistä, miten tässä vaiheessa liikkeet tuntuivat. Kiitos asiallisista vastauksista. Tdellakin säikähdin eilen melkoisesti kun ei tuttuja iltaliikkeitä tuntunutkaan.

Tänään on pari kertaa tuntunut ihan kuin pientä liikettä, mutta on niin vaimeaa etten ole varma.

Vierailija
10/13 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntuu vaimealta niin mitä luultavammin onkin vauva kääntynyt jalat sun selkärankaan päin :) Ei tarvi tuntea vielä päivittäin, sit kun viikkoja lähempänä kolmeakymmentä niin sit voi jo huolestua jos ei ala tuntumaan :)

Vierailija
11/13 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mene HETI tutkituttamaan asia!

Vierailija
12/13 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvinkin olla, että vauva on kääntynyt ja potkii sinne "taakse", jolloin et tunne liikkeitä. Noilla viikoilla vauvalla on vielä tilaa kääntyillä, joten siksi todennäköisintä on, että on vain eri asennossa etkä tunne liikkeitä.

Minulla on kaksi onnellisesti päättynyttä raskautta takana, ja molemmissa muistan säikähtäneeni jossain vaiheessa, kun tuntui, että vauva ei ollut muistutellut olemassolostaan ollenkaan. Olin jossain samoilla viikoilla sinun kanssasi.

Jos kuitenkin huolestuttaa, käy neuvolassa kuunteluttamass sydänäänet tai soita äitiyspolille, jos pääsisit ultraan.

Vierailija
13/13 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

viikolla 20 ei välttämättä tunne liikkeitä koko ajan, eikä niitä ainakaan käsketä laskemaan. Ei käyrää oteta synnärillä kuin vasta rv 25-28. T kätilö

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kuusi