olin toinen nainen..
Minulla oli upea seksisuhde varatun miehen (työkaveri) kanssa. Olin itse sinkku, enkä kokenut tekeväni kovin väärin. Ajattelin, että jos ei ole minun kanssani, niin sitten jonkun muun. Hänellä oli lapsiakin, itselläni ei.
Noh, vaimo sai tietää, että mies petti, arvasi kai.. Mies oli ihan "hajalla" eikä halunnut enää tavata minua vaan paikkailla omaa suhdettaan.. Asia oli minulle ok, koska tiesin koko ajan olevani toisella sijalla. Kuitenkin he erosivat (tai vaimo heitti miehen pellolle) ja mies haluaisi aloittaa nyt minun kanssani ihan kunnon suhteen. Itse en oikein tiedä. Ironista kyllä, mutta juuri se, että hän petti vaimoaan minun kanssani, saa pohtimaan, että mies ei ole minua varten.
Tapasin muutama kuukausi sitten kiinnostavan miehen ja olemme tapailleet.. En oikein tiedä mitä pitäisi tehdä.. haaveilin aikaisemmin, että mies eroaisi vaimostaan ja saisin hänet itselleni.. nyt en oikein tiedä.. olen miettinyt että mitä niin ihmeellistä tuossa miehessä nyt oikein on!? tämä uusi tuttavuus vaikuttaa paljon paremmalta.
Olen 28-vuotias ja ruvennut pohtimaan perheen perustamista jne.. Tämä pettäjämies ei jotenkin enää tunnu hyvältä ajatukselta, vaikka hän olikin niin komea ja huomaavainen, kun häneen ihastuin.
Kommentit (4)
Olen suhteessa naimisissa olevaan mieheen, hän on ihana; huomaavainen, hellä, rakastettava. Olen haaveillut siitä, että hän haluaisi minut kokonaan, lähtisi liitostaan. Mutta, jos hän sen tekisi, minä lähtisin kovaa karkuun. Kyllähän totuus on se, että odotan potentiaalista miestä, en "pettäjää". Parempi unohtaa se mies ja keskittyä uuteen. Hienoa, että olet sellaisen löytänyt :)
ehkä minä sitten olen perheenrikkoja. Aikaisemmin ajattelin että mieshän tässä pettää, en minä. Mutta kai minullakin oli joku osa tässä..
Taidan antaa tämän pettäjämiehen mennä menojaan.. arvostan ehkä vielä enemmän uskollisuutta, kun olen nähnyt miten helppoa on pettää. En ajatellut kovin pitkälle, kun rupesin miehen kanssa seksisuhteeseen. kaikki oli vain niin jännittävää ja ihanaa. mutta ei kai perhettä voi noin hataralle pohjalle perustaa. Lisäksi en tiedä miehestä juuri mitään, koska suhteemme on perustunut ainoastaan seksiin.
tämän uuden tuttavuuden kanssa ollaan lähinnä keskusteltu ja oltu yhteisissä harrastuksissa. Seksistä en osaa vielä sanoa mitään, jotenkin se ei edes tunnu niin tärkeältä..
Toisaalta minulla on vähän huono omatuntu tämän pettäjämiehen suhteen.. hänellä kun oli ensin asiat oikein hyvin, perhe ja seksisuhde.. ja nyt ei näytä olevan enää mitään.. mutta enhän minä taida olla hänenkään elämästään ja valinnoistaan vastuussa
-ap
Toivattavasti sinuakin petetään tulevaisuudessa, kun olet toivomasi perheen perustanut.
Ap. Älä kuuntele tuollaista soopaa!
Mä vietin viime yön ihanan salarakkaani luona. Myös tuo nainen on sinkku ja sanoo välillä ääneen että toivoo eroani. Jos niin kävisi, olisin kyllä itse siitä vastuussa.
Toivattavasti sinuakin petetään tulevaisuudessa, kun olet toivomasi perheen perustanut.