raskaustesti haamuviivalla ja toinen nega, raskaana?
tästä on varmaan ollut miljoonia keskusteluja mutta en löytänyt omaani vastausta oikeastaan. tein raskaustestin pari päivää sitte, hirveän huonovointisuuden takia, siihen tuli haalea plussa testiajan sisällä. tää testi oli apteekin oma. samana iltana tein clearbluella ja se näytti negatiivista. menkat on ollut epäsäännölliset kun lopetin pillerit pari kk sitten ja en tiedä koska pitäisi alkaa. huono olo senkun jatkuu eikä helpotusta löydy. voiko olla mahdollista että raskausoireet tulevat todella aikasin vaikka ei näkyis vielä testissä? onko muilla tullu haamu ja nega mutta silti raskaana? mulla on jo 2 vee tyttö, ja hirveästi haluaisimme hänelle sisarusta. kiitos etukäteen jos joku jaksaa vastata! :)
Olen yleensä käyttänyt apteekin omaa testiä kun olen testannut, ja aina on tullut selkeä nega kun en ole ollut raskaana. Plussa tulee vain jos olet raskaana, eli haaleakin viiva on merkki siitä että kehossa on raskaushormooneja.
ClearBlue testi vaatii varmasti vähän korkeampia pitoisuuksia ja näyttää sen takia vielä negaa. Sinuna odottaisin pari päivää ja testaisin uudestaan apteekin omalla. Turhaa törsätä rahaa noihin kalliimpiin merkkeihin koska eivät ole yhtään sen parempia kun halpismerkit :). Onnea testaukseen!