Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eron jälkeen yhteen, voiko onnistua...

Vierailija
06.01.2012 |

Kerkesimme olla mieheni kanssa lähes 20 vuotta yhdessä ennen kuin tuli paha välirikko, pettämisestä ei kuitenkaan ole kyse. Olemme asuneet erillään 6 kuukautta, lähinnä minun tahdostani. En tiedä haluanko enää jatkaa, ottaa sitä riskiä että kaikki menisikin täysin pieleen. Mies on valmis jatkamaan ja jaksaa odottaa.

Kokemuksia, omia tai toisten. Onko suhteella, liitolla enää tulevaisuutta kun erotaan ja eletään erossa pidemmän aikaa? Olisinko jo palannut mieheni luokse jos oikeasti haluaisin? Kaikillahan meillä on toki erilaiset taustat mutta jos jotain ajatuksia, vinkkejä, kokemuksia löytyisi! Kiitos jo etukäteen!!!!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
06.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi kuulostaa siltä oikealta kun jaksaa sinua odottaa

Vierailija
2/4 |
06.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

entä jos olette oppineet virheistänn, haluatte elää yhdessä ja jatkatte samaa matkaa.

Minusta se on hienoa jos molemmilta löytyy tahtoa. Yhteenpaluu voi myös onnistua. Usein pelättävää ei ole kuin pelko itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
06.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kertonee, miten sinun pitää toimia.

Vierailija
4/4 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä rakastaminen on? Kun toisen on tuntenut kauan aikaa niin tunteet ja ajatukset ovat muovautuneet ja muuttuneet erilaisiksi vuosien varrella. En nyt osaa selittää mitä tarkoitan... Mutta mitä se rakkaus on? Tätäkin asiaa olen paljonkin miettinyt viime aikoina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kahdeksan