Eihän KAKSI haamuviivatestiä VOI enää olla nega??
Onko mahdollista että kaksi haaleaa viivaa (eilen illalla roskishaamu ja tänään aamulla haalea viiva 5min kuluttua) voisi vielä olla nega, vai jokohan uskaltaisi innostua? Menkkojenki olis pitäny alkaa vasta 2-3 päivän päästä että jos nyt jo haamuja niin onhan se positiivinen, ONHAN?
Kommentit (12)
Eli mä olen ihan vähän raskaana? XoD JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!
Olispa kivaa taas itekin olla raskaana.. vaan en ihan vielä silti kun kaksi edellistä on niin pienet. Onnea vielä!
2
Eikä niihin väriä silloinkaan tule. Toinen ap:n testi on ajan sisällä luettu = ap on raskaana.
Tätä mäkin mietin, mutta muistelisin että aiemmin ei ole tullut... Noi on kyllä moita Prisman halpiustikkuja mitä saa 2 kpl 3e:lla. Mutta niissä kyllä lukee et "testiä ei saa lukea enää kun yli 5 min on kulunut". Pöh... Malta tässä nyt sitten...
Ap
Ei kannata vielä liiaksi kuitenkaan innostua. Itsellä tuli kolmet testit otettua ja olin jo ihan soikeana onnesta. No viikon kuluttua alkoi pillusta valumaan verta ja kuplivaa nestettä, lääkärissä käytiin ja oli vaan kuulemma hämähäkki käynyt munimassa pilluni täyteen lukkeja, jotka sitten haittasivat testienkin tuloksia. :/
Ei kannata vielä liiaksi kuitenkaan innostua. Itsellä tuli kolmet testit otettua ja olin jo ihan soikeana onnesta. No viikon kuluttua alkoi pillusta valumaan verta ja kuplivaa nestettä, lääkärissä käytiin ja oli vaan kuulemma hämähäkki käynyt munimassa pilluni täyteen lukkeja, jotka sitten haittasivat testienkin tuloksia. :/
Tiedän, että ihmisissä on loisia, jotka mm. asuvat ihon alla. Kapi-punkki esimerkiksi. Tätä on toki vaikea uskoa, mutta onhan sitä monenlaista. Eli saa vääntää tyhmälle rautalangasta voiko näin oikeasti olla. :D
voi myös olla tuulimuna. teettää haamuplussia.
voi myös olla tuulimuna. teettää haamuplussia.
Mä sain tuulimunassa ihan kunnon plussan!
Että ei ne haamut mitenkään siihen liity
tuulimuna voi näkyä testissä ihan vahvanakin plussana.
Ap:n testi oli positiivinen, mutta olisin kyllä näin aikaisessa vaiheessa vielä varovainen. Esim. kemiallinen raskaus sulkeutunee pois vasta kun kuukautiset on myöhässä.
Onnea!