louen kummitus palannut ??! todistetusti kyllä.
toissa iltana sattui ensimmäistä kertaa omalle kohdalle tämä juttu. Paljon paljon olen juttuja kuullut, kun täällä päin asun, mutta nyt se kävi omalle kohdalle.. Kyllä siinä sydän pomppasi kurkkuun ja ahdistus pelko tuli!
Kyytiin en ottanut, kuulemma jos tyttöä ei ota kyytiin sattuu jotain pahaa. Vielä hengissä ollaan!
Kommentit (7)
jos on nähty ennenkin
Ehkä kakkonen tarkoittaakin tulevaa uutta Nokian kännykkää. Ja Appleltakin on vielä odotettavissa vaikka mitä uutta jännää.
Viime aikoina olen paljon miettinyt hänen kohtaloaan, kun kuulemma seurusteli mieheni sukulaisen kanssa.
Olen ihmetellyt kun seurustelusta tai Merjasta yleensäkään ei koskaan puhuta että eihän vain tuo poikakaveri ollut jotenkin osallinen... Ei kyllä ole sen tyylinen mies, että satuttaisi naista fyysisesti.
mutta hyvin muisti vielä tyttärensä. Säästi hänen vanhoja lelujaankin kuulemma siitä syystä, jos sattuisi tyttö vielä palaamaan ruotsista kotiin. :) Eli tollaisen selviytymis tarinan oli keksinyt ja ehkä hyvä niin. Nythän tämä äiti on Merjan tykönä taivaassa.
Pelottaa ajaa tuosta, kun sanotaan että se haamu pitäs ottaa kyytiin, muuten tapahtuu pahaa. Ja jos ei ota, se tulee itse kyytiin.
ennennäkemättömän outojen ilmestysten esiintymisen maailmassa joten näkemäsi oli vain alkusoittoa ei voi olla totta -huudoille.