VIHAAN UUNOA!!!
Ja kaikkea muutakin spedehuumoria... olenko ainut?? Joskus tuntuu että jos ei pidä speden tuotannosta niin se on suunnilleen sama kuin jos polttaisi suomenlipun.
Antakaa vertaistukea te jotka pakenette av:lle kun puolisonne nauraa uunolle.
Kommentit (9)
ja ne oli musta hauskoja, ainakin suurin osa. Nyt jo Uunon kuvan näkeminen saa karvat pystyyn. Ehkä lapsena vaan näki hassun aikuisen, joka teki kaikkea hölmöä. Nyt on lähinnä mielisairas irstas ukko, jota en halua päästää edes mielikuvissa lähellekään omia lapsiani... (tämä siis mitä ulkonäkö ja tietyt ilmeet/eleet muistista herättää)
ja Uunohan on melkeinpä kansallissankari. ;)
Speden kuolema on muuten ollut ainoa suvun ulkopuolinen kuolema jonka faijani on noteerannut.
Mun mielestä uuno-huumori on sellaista eh-he-he -kamaa. Heko heko siis, kuinka sen haluaa muotoilla. Eli melkein ainoa, jonka mielestä Uuno on hauska on Uuno itse. Vesa-Matti Loiri on toki verraton, mutta ne vitsit..hohhoi..Toki voin katsoa mielenkiinnolla sen Uunon vuodelta 72 (se taitaa olla ainoa, jonka jaksaa katsoa) mutta en siksi, että nauraisin maha kippurassa niille vitseille. Ehkä enemmän siksi, että Uuno on suomalaisessa kulttuurissa ymmärrettävä hahmo.
rooli on minusta ainoa, missä Loiri on hyvä.
Tosiaankin. Onneksi Loiri osaa paremmin laulaa.
meidän perheessä katsottu aina ja katsotaan yhä! itse olen katsonut omien vanhempieni kanssa ja nyt omat lapseni katsovat minun kanssani.