Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä olette ostaneet äitiysvaatteet?

Vierailija
30.12.2011 |

Kävin tänään h&m: llä ja lindeksissä, kummassakaan ei ollut enää äippävaatteita. Minne ne on sieltä hävinneet O.o Tilaako kaikki ne netistä?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
30.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tosin kaikissa myymälöissä.

Vierailija
2/9 |
30.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse siis Kuopiosta. Ennen siellä on ollut ja sieltä olen ostanut, mutta nyt kun menin niin ei ollut enää mitään mamma vaatteita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
30.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

liikkestä ostin itse pari imetyspaitaa, ja imetysliivit. Olivat laadukkaita (ja tosi hyvä valikoima, ihan yöpuvuista, juhlapukuihin ja ulkotakkeihin), ja myös isojakokoja (olen kokoa 48-50).

Olen ostanut mustat, suorat "raskaushousut" ihan "isojen tyttöjen"liikkeestä, josta sitten ompelija muokkasi raskausvyötärölliseksi, eli kävivät koko raskausajan.

Stockalta olen myös ostanut imetysliivejä. Hgin keskustan Stockkalla on esim aikahyvä vaatevalikoima raskaus/imetysvaatteisiin.

Vierailija
4/9 |
30.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja täällä toisessa h&m:ssä on ja toisessa ei. Kai sun on netistä shoppailtava..

Vierailija
5/9 |
30.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole viitsinyt laittaa rahaa äitiysvaatteisiin ollenkaan, kun ovat melko kalliita ja ei niitä sitten raskauden jälkeen tarvi. Olen ostanut tavallisia pidemmän mallisia toppeja gina tricot ketjusta, sekä seppälän lasten puolelta. Gina tricot löytyi myös imetyspaidaksi sopivia pitkähihaisia alesta 10 eurolla, muuten olen käyttänyt babydoll mallisia mekkoja ja tunikoita, ihan normaalilta nuorten tai naisten osastolta, sekä legginssejä ja farkkulegginssejä joissa joustava vyötärökaistale.

Takki pitänee kuitenkin ostaa mamma-puolelta. Osaako kukaan neuvoa mistä löytyisi pienikokoiselle odottajalle äitiystakkeja? Toppatakki, untuvatakki tai villakangas, ei kovin kalliita mielellään.

Vierailija
6/9 |
30.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen aina edellisissä raskauksissa pitänyt äippähousuja ja sitten juuri näitä pitkiä toppeja + esim villatakkia. Takkia en ole koskaan ostanut, se on minusta ollut turha.

Vierailija
7/9 |
30.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se mammavaateosasto? Syksyllä viimeksi sieltä mammavaatetta ostin.

Vierailija
8/9 |
30.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä se paikka nyt sitten on. Kiertelin ylä sekä alakerran kahteen kertaan läpi enkä löytänyt!

Vierailija
9/9 |
23.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös aika pienikokoinen, joten liian isoissa takeissa hihat roikkui polvissa. Vuokrasin kesätakin täältä

http://www.lainahaikara.fi/

Vuokraavat myös talvitakkeja. Aika edullista ja ei ollut sitä ongelmaa, että takki veisi tilaa kaapissa turhaan, kun ei jaksa myydä sitä eteenpäin.