Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä joululahjaksi 3v tytölle?

Vierailija
11.11.2005 |

Minusta on tosi vaikea keksiä omalle 3v tytölle järkevää lelulahjaa jouluksi. Kovasti tyttö lukee lelukuvastoja, mutta mitään yksittäistä ei nimeä sieltä suosikikseen.

Mitä te olette aikoneet ostaa 3v tytölle?

Itse ajattelin kahvinkeitintä ja kahviastiastoa, mutta tuleekohan siitä vaan hirveä sotku sen veden kanssa lutratessa...

Haluaisin ostaa jonkun kivan lelujutun jouluksi, kun isompi tyttökin toivoo Bratziä ja sen olen jo hänelle ostanut.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän 3,5v tykkää kovasti keitellä omalla keittimellä kahvia nukeilleen.

Vierailija
2/6 |
11.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvinkeitin kuulostaa kivalta, mutta en kyllä antaisi lapselle siihen vettä muuten kuin kylppärileikkeihin. Myös leikki-imuri voisi olla mieluinen, ainakin meillä 3 -vuotias on päiväkodissa alkanut kovasti innostua kotileikistä.

Meillä kirjat on kuitenkin ihan ehdoton ykkönen, niitä aion hankkia useammankin. Lisäksi kylpytakin ja tohvelit (tyttö on jo pitkään kysellyt sellaisen perään kun näkee minulla). Isovanhemmilta olen toivonut pieniä muovieläimiä. Myös jonkun yksinkertaisen pelin aion hankkia (muistipeliä olemme jo vähän pelailleetkin).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tyttö tykkää kotileikeistä, niin noi voi kiinnostaa.

Vierailija
4/6 |
11.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ostanut omalle 3v tytölle sellaisen kirjan kun Laura lääkärissä, koska tyttömme pelkää lääkärissä käyntiä kovasti. Ajattelin, että kirja saisi pelon hälvenemään! Ja sitten ajattelin hankkia vielä esim. Tatu ja Patu päiväkodissa kirjan, koska tyttö menee päiväkotiin tammikuussa.

Vierailija
5/6 |
11.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin tyttärelleni mieluusti kaivinkoneita ja autoja JOS ne kiinnostaisivat. Kesällä ostin niitä hiekkisleluiksi, mutta kun lapsi ei leiki niillä - ei, vaikka naapuriston lapset ovat enimmäkseen poikia.

En usko, että kotileikit ja niihin kuuluvat tykötarpeet kouluttaisivat tytöstä pikkuvaimoa. Eiköhän isompi merkitys kuitenkin ole omien vanhempien antamalla mallilla. Siksi en osaakaan olla asiasta kovin huolissani: en koe olevani mikään pikkuvaimo; meillä mies tekee kotitöitä siinä kuin minäkin, ellei joskus enemmänkin.

Vierailija
6/6 |
11.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan siihen lisäosia tänä jouluna.