Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Selittämätön laihtuminen pelottaa jo!

Vierailija
27.12.2011 |

Eli olen laihtunut 50 kg:sta nyt 45:een. Syön samalla tavalla kuin ennenkin. Ruuansulatus toimii päällisin puolin jees, ei ripulia tms. Voin fyysisesti ihan hyvin. Kilpirauhasarvot katsottu pari vuotta sitten muista syistä, normaalit. Auttakaa keksimään mistä on kyse!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

diabetes? Ei siinä välttämättä ole alkuun rajut oireet, itselläni ei ainakaan. Olinkin kyllä ennen diagnoosia karpannut, mikä piti verensokerin vähän paremmin aisoissa. Janottaako yhtään normaalia enemmän?

Vierailija
2/8 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

1,5 v sitten, ennen laihtumista. Oli ideaali. Olisiko voinut puhjeta näin nopeasti? Ei janoa. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

löytyi mulla selittämättämän laihtumisen (jaa muutaman muunkin omituisen oireen) syyksi. helppo selvittää verikokeella, mutta ei kuulu rutiinikokeisiin

Vierailija
4/8 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska olet laihtunut jo 10 % omasta painostasi, niin eiköhän kannata mennä lääkäriin, joka tutkii sinut perusteellisesti. Vuosi tai puolitoista vuotta sitten otetut kokeet eivät enää kerro yhtään mitään, ja turhaan siellä arvuuttelet tai täällä kyselet mikä vaivaa. Varaa heti lääkäri. Nyt. Aikoja yksityiselle voi varata netin kautta moneen paikkaan vaikka samantien.

Vierailija
5/8 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan normaalia että paino vaihtelee, mutta jos jatkuu laskusuunnassa, voisit käydä verikokeilla. Perusverenkuva, sokerit, kilpirauhasarvot ja tulehdusarvot pitäisi katsoa.

Voivat muuttua nopeastikin.

Onko muita oireita?

Hikoilua?

Kylmänväreitä?

Väsymystä?

Hiustenlähtöä?

Mustelmia?

Näitä kysytään kun soitat aikaa lääkäriin!

Vierailija
6/8 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan normaalia että paino vaihtelee, mutta jos jatkuu laskusuunnassa, voisit käydä verikokeilla. Perusverenkuva, sokerit, kilpirauhasarvot ja tulehdusarvot pitäisi katsoa. Voivat muuttua nopeastikin. Onko muita oireita? Hikoilua? Kylmänväreitä? Väsymystä? Hiustenlähtöä? Mustelmia? Näitä kysytään kun soitat aikaa lääkäriin!

Ja se vielä että missä ajassa tämä paino on pudonnut?

Vierailija
7/8 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

auta. Muita oireita on jatkuva kylmä. Mutta olen ajatellut, että johtuisi rasvakudoksen vähentymisestä. Tosin mies tässä eräänä päivänä huomautti, että mun jalat on kuulemma nykyisin aina ihan mustelmilla. En ole itse kiinnittänyt huomiota. ap

Vierailija
8/8 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta laihtuminen yhdessä mustelmaherkkyyteen pitäisi tarkastaa lääkärillä. Varsinkin jos on myös jotain väsymystä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kahdeksan