Onko muita joilla ei ole oikein mitään "joulufiilistä"??
olen niin väsynyt vauvan heräilyistä ettei oikein jaksa joulu kiinnostaa.
Kommentit (6)
Olen muuten vain väsynyt. Töissä on niin kiire, että en jaksa tehdä mitään jouluvalmisteluja. Olen tässä kuussa istunut konttorilla joka ilta vähintään kuuteen (usein myöhempäänkin) jonka jälkeen matkustan tunnin kotiin. Myös lumettomuus on vienyt omaa joulufiilistäni aika tehokkaasti.
Mutta hauskaa joulua ap:lle silti, toivottavasti edes jossain vaiheessa tuntuisi vähän joululta. :)
Ensimmäinen joulu yksin ikinä. En ole jaksanut kaivaa koristeita esiin tai ostaa jouluruokia tai mitään kun ei ole oikein ideaa pelkästään itselle. Taitaa joulu mennä ihan niinkun nää muutkin päivät, telkkaria katsellen ja leipää syöden.
Olen monena jouluna ollut töissä tai se on mennyt minuuttiaikataululla, ei ole olleet kummemmat fiilikset.
Tänä jouluna olen nauttinut fiiliksestä. Mutta joo, joulufiilis on kuin orgasmi, se tulee jos on tullakseen.:)
No eipä ole ei. Huomenna olisi pitänyt lähteä kotipuoleen päin sukulaisiin...onneksi sentään olen töissä, joten en pääse lähtemään. Ja tuota ilmoitellessani kerroin myöskin, että varautunut myös aattona menemään tarvittaessa, ei tosin pidä paikkaansa. Huomenna suunta olisikin sitten tapailemani miehen luokse joulupäivään asti..yhtä "innoissaan" joulunvietosta kuin minäkin, eli joulupäivään asti syömistä ja vähän ehkä juomista ja sitten sinne sukulaisten luo käymään.
Joo-o..jotenkin on joulufiilis todellakin täysin hukassa tänä vuonna. :P
ei ole mitään joulumieltä. Miehen kanssa riitaa, lapset kiukuttelee ja valvottaa ja kaiken lisäksi pitäisi lähteä joulun viettoon miehen perheen luo. Olen miettinyt vakavasti, että ilmoittaisin aattoaamuna olevani sairas. Lapsiltakin menee kyllä sitä kautta joulu vähän pilalle, mutta en yksinkertaisesti jaksa lähteä viettämään joulua porukkaan jossa en viihdy varsinkaan nyt kun miehenkin kanssa menee heikosti. Monet valittaa, että on kamalaa viettää joulua yksin. Itse maksaisin aika paljon siitä, että saisin olla hyvällä omatunnolla yksin kotona, syödä suklaata ja lukea hyviä kirjoja. Ja levätä.
Onnea vauvasta! Toivottavasti sinäkin saat fiiliksestä kiinni! :)