Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

YLE-VERO

Vierailija
20.12.2011 |

Kyllä nyt taas yritetään kansalaisia huiputtaa oikein toden teolla. Näytetään esim TV- uutisissa ihmisten haastatteluita kaduilla, joissa jokainen pitää veroa hyvänä, eli toisinsanoen näytetään ainoastaan ne haastattelut. joissa haastateltava on veron kannalla ja jätetään näyttämättä ne, jotka ovat sitä vastaan. Näin yritetään kierolla ja ovelalla propagandalla vaikuttaa ihmisten mielipiteisiin ja antaa kansalaisille se kuva että, useammat ovat veron kannalla. Todellisuudessa olen varma, että jos tehdään oikeita ja rehellisiä katuhaastatteluja, niin enemmistö on VASTAAN tätä älytöntä veroa. Tottakai Kiuru yrittää saada veroa läpi vaikka millä konstilla, jotta saisi henkilökohtaisen voiton omalla ministerikaudellaan. Toivottavasti kansalaiset ovat kuitenkin tarpeeksi valveutuneita ja eivät antaisi itseään huiputtaa tällaisella vääryysverolla.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Yle-vero on vääryys?

Yle on suomalainen sivistyslaitos, joka monien huomaamatta palvelee erittäin suurta osaa kansaa - vieläpä laadukkaasti.

Mutta näille vahveroille on turha selittää mitään mistään yleissivistyksestä...

:D

Vierailija
2/3 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin lupamaksupinnarit joutuvat nyt myös maksamaan. Suurimmalta osalta tv-maksu sitäpaitsi laskee.

Itse olen ajatellut niin, että nyt kun Ylen rahoitus on turvattu, niin se tarjoaa entistä laadukkaampaa uutisasiaa esimerkiksi netissä ja säästän koska minun ei tarvitse tilata lehtiä sillä voin lukea myös paikalliset uutiset ylen nettisivuilta. Näinhän ministeri lupasi, siis että Ylen paikallinen uutisanti paranee.

Eikös sitäpaitsi noita tutkimuksia, joissa Yleveroa on puolustettu, ole tehneet Aamulehti ja muutamat muut sanomalehdet, eikä suinkaan Yle?

Tottakai esim. sanomalehtiä kuten Hesaria harmittaa, että Ylen asema turvattiin, mutta minusta on parempi että puolueeton tiedonvälitys toteutuu valtiollisen yleisradioyhtiön kuin kaupallisten medioitten kautta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin lupamaksupinnarit joutuvat nyt myös maksamaan. Suurimmalta osalta tv-maksu sitäpaitsi laskee.

Itse olen ajatellut niin, että nyt kun Ylen rahoitus on turvattu, niin se tarjoaa entistä laadukkaampaa uutisasiaa esimerkiksi netissä ja säästän koska minun ei tarvitse tilata lehtiä sillä voin lukea myös paikalliset uutiset ylen nettisivuilta. Näinhän ministeri lupasi, siis että Ylen paikallinen uutisanti paranee.

Eikös sitäpaitsi noita tutkimuksia, joissa Yleveroa on puolustettu, ole tehneet Aamulehti ja muutamat muut sanomalehdet, eikä suinkaan Yle?

Tottakai esim. sanomalehtiä kuten Hesaria harmittaa, että Ylen asema turvattiin, mutta minusta on parempi että puolueeton tiedonvälitys toteutuu valtiollisen yleisradioyhtiön kuin kaupallisten medioitten kautta.

Yle tekee loistavia asioita, joita kaupalliset mediat eivät koskaan tekisi. Jo senkin takia Ylen olemassaolo ja toiminta on turvattava.

Kaupalliset mediat harjoittakoon ihan rauhassa sitä "KATSO KUVAT" -journalismiaan, Yle hoitaa homman toisella tavalla.

t: 3