Mikäköhän mulla on? Lääkärin aika kahdenviikon päästä.
Olin kesällä leikkauksessa ja sen jälkeen vaiva alkanut. Eli en enää kunnolla tunne, kun virtsarakko täyttyy. Eli harvoin tunnen pissahätää. Ja sitten rakko onkin voinut täyttyä kuin salaa ja tyhjenee yllättäen. Onneksi lantionpohjan lihakset ovat kunnossa ja saan pissasuihkun katkaistua. Mutta aina ehtii kuitenkin housut kastua jonkin verran. Joskus autossa, kun penkin lämmitin oli kovalla, ehti päästä paljonkin, kun en tajunnut, että lämpö on pissaa.
Kommentit (8)
Leikattiinko jossain virtsarakon lähistöllä?
Tuo saattaa olla hoitovirhe.
Siksi tämä onkin niin outoa. Jos muistan käydä parin tunnin välein vessassa vahinkoja ei satu, mutta aina en muista. Varsinkin nyt joulun alla on ollut kiire ja vessakäynnit unohtuu, kun ei ole edes vessahätää. Ärsyttää, että ilman varoitusta housut kastuu.
Mulla leikattiin kaulan alueella lähellä korvaa ja tunto meni toisesta hartiasta lapaluuhun asti.
Eikö kellekkään muulle ole käynyt näin :(
Onhan ihmisiä leikattu muitakin??? Miten voin olla ainut?
se vaiva välttämättä liity leikkaukseen mitenkään vaan on sattumalta alkanut sen jälkeen.
Tai toivoisin, että olisi edes yksi kohtalotoveri, jolla sama vaiva ja se olisi saatu korjattua. AP
Mulla oli masennukseen alunperin kipulääkkeeksi kehitetty Cymbalta ja siitähän riemu repesi kun en muutaman käyttöpäivän jälkeen enää tuntenut pissahätää tai pissaamista ollenkaan. Onneksi vaihdettiin pois. Myöhemmin selvisi että samaa lääkettä käytetään vanhuksilla virtsankarkailun hoitoon!