Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teinin Facebookissa järkyttävä teksti:

Vierailija
19.12.2011 |

"lisää tämä seinällesi jos et ole pinnallinen paska,

vaan hyväksyt tummaihoiset, eri uskontoiset, kodittomat, alkoholistit, ''rumat ihmiset'',

kasvissyöjät, saatanan palvojat, ihmiset jotka uskovat jumalaan, bi-, lesbo & homoseksuaalit & muut erilaiset ihmiset sellaisena kuin he ovat.

voin melkeinpä arvata ettei edes kymmenen kaverilistallani olevaa ihmistä lisää tätä seinälleen.

tykkää, jos kopioit tämän seinällesi !"

Itse hyväksyn tästä vain tummaihoiset, ihmiset, jotka uskovat Jumalaan, rumat ihmiset ja kasvissyöjät... Miten sanon tytölle, että olen biseksuaaleja ja homoseksuaaleja vastaan? Haluaisin, että hänestä tulisi samanlainen, mutta pakkohan ei ole. Ja hui! Tyttö hyväksyy saatanan palvojat tämän mukaan, joka ei ole hyvä asia. Ihmiset, joilla on erilainen uskonto, kuin kristinusko, ovat ok, mutta en halua, että tyttöni on heidän kanssa, vaan mielummin perehtyy omaan uskontoonsa. Kodittomat ja alkoholistit saattavat olla vaarallisia... Ja sekopäitä. No ei onneksi aina, mutta usein. En halua, että tyttäreni oppii tällaista tekstiä. Tällaistako teidän lapsenne julkaisevat Facebookissa? Minusta tämä ei ole hyvä asia... Olenko oikeassa vaiko väärässä? Auttakaa...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän kuin mitään muuta inhoan tuomitsevia ihmisiä (varsinkin asioissa, joista ei aiheudu muille haittaa, kuten homous).

Vierailija
2/6 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska viesti, siis ap:lla :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo nyt tarkoita vaan sitä että hyväksyy kaikenlaiset ihmiset? Ei teinit varmaan niin sanatarkkaan kaikkia julkaisujansa mieti.

Vierailija
4/6 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinä et :(

Vierailija
5/6 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ilomielin pinnallinen paska: en hyväksy tuosta listasta juuri ketään.

Vierailija
6/6 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesuskin rakasti KAIKKIA, ei vain niitä, jotka sattuivat miellyttämäään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä seitsemän