Miksette ota Facebookin aikajanaa käyttöön, niin pääsette helposti yhdellä klikkauksella...
....poistelee historiaa.
Ei tartte skrollata alaspäin.
Otatte aikajanan käyttöön (joka näkyy vain sulle) ja sitten pääset suoraan esim. vuoden 2007 kesäkuuhun. Pääset eri vuosiin ja kuukausiin vain yhdellä klikkauksella siis.
http://www.mtv3.fi/uutiset/it.shtml/2011/12/1461050/ota-facebookin-time…
Kommentit (11)
Odotan ja kanson tuleeko se muka kaikille miljoonille käyttäjille. Miksi lataisin sen jo etukäteen,kun en edes halua sitä?
Panikoikaa te muut rauhassa.
Toisekseen en usko, että ketään kiinnostaa kaivella jotain 6/2007 juttujani.
Toisekseen en usko, että ketään kiinnostaa kaivella jotain 6/2007 juttujani.
Ei mulla siellä ole sellaisia kavereita, jotka ei voisi vapaati katsella mun päivityksiä. Ihan julkaisukelpoista kamaa siellä on näkyvissä. Poistin ainoastaan joitain turhanpäiväisyyksiä, kuten että "kävin kaupassa", koska alkuvaiheessa tuli tehtyä niitä päivityksiä vähän löyhin perustein.
mistä sen timelinen sais laitettua. joten en voi laittaa.
olin kaukaa viisas ja olen aina poistanut kaikki muutamaa päivää vanhemmat jutut sivultani.
tosin yhtäkään päivitystä en ole tehnyt reilun kahden vuoden aikana, joten ihan tyhjää näytti. :-D
niin sen jälkeen pitää nmennä omalle etusivulle ja siellä sivun asettelu on muuttunut timeline mukaiseksi.
ja kaikki poistot ovat vain arkisotintia eli tiedot poistuvat vain käytäjien näkyviltä, mutta ovat edelleen tallessa tietokannoissa.
seinäänsä, kun näkyikin heti kaikille uusi timeline, eikä vain itselle...
Se aikajana näkyy siis vain sulle 26.12. saakka sit se on julkinen.
Helpottaa siivousta. Ku pääset helposti haluttuun vuoteen ja kuukauteen.