Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko liian mitättömät joululahjat miehelle?

Vierailija
19.12.2011 |

Espritin t-paita, bokserit ja kotimaiset nahkahansikkaat. Mitä ostaisit lisäksi? Tiedän että saa aattona myös reinot ja autolehden.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos mies on lukevaa sorttia, niin joulunpyhiksi joku kirja voisi olla paikallaan.

Olen siis itse mies.

Vierailija
2/22 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin paljon lahjoja aikuiselle miehelle? Taidan itse elää ihan eri maailmassa :). Olen siis ihan hyvätuloinen mutta en ymmärrä aikuisten lahjomiskulttuuria lainkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikuisten lahjomiskulttuuria

Ei meillä lahjojen antoon liity mitään lahjomista eikä kulttuuria. On vain kiva ostaa toiselle jotain mistä se tykkää ja ilahtuu. Ja koska se nyt perinteisesti on jouluun liitetty, miksei sitä silloin voisi niitä lahjoja antaa. Kummia tyyppejä minusta sellaiset jotka ei itse ilahdu lahjoista tai halua ilahduttaa niillä rakkaitaan.

Vierailija
4/22 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin paljon lahjoja aikuiselle miehelle? Taidan itse elää ihan eri maailmassa :). Olen siis ihan hyvätuloinen mutta en ymmärrä aikuisten lahjomiskulttuuria lainkaan.

jos täällä ajatellaan yleisesti näin.

Minusta on mukava ilahduttaa toisia...

Vierailija
5/22 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä lahjojen antoon liity mitään lahjomista eikä kulttuuria. On vain kiva ostaa toiselle jotain mistä se tykkää ja ilahtuu. Ja koska se nyt perinteisesti on jouluun liitetty, miksei sitä silloin voisi niitä lahjoja antaa. Kummia tyyppejä minusta sellaiset jotka ei itse ilahdu lahjoista tai halua ilahduttaa niillä rakkaitaan.

-5-

Vierailija
6/22 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät lahjat. Me ei osteta mitään, mutta nyt ostin miehelle MadWorld-matkakirjan, koska olin siitä itsekin kiinnostunut ;-)

Vierailija
7/22 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olen ihan samaa mieltä lahjoista, että kyllä niitä on kiva antaa aikuisellekin ja itsekin kiva saada. Johan lapset ihmettelis että onko vanhemmat olleet tuhmia kun eivät lahjoja saa.

Vierailija
8/22 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ymmärrä aikuisten lahjomiskulttuuria lainkaan.

Miten olet ilmoittanut kieltäytyväsi itse kaikista mahdollisista lahjoista? Miten perheesi ja sukulaisesi suhtautuvat tähän? Vai koskeeko ymmärtämättömyytesi pelkästään joululahjoja, onko ok ostaa esimerkiksi äidille 70-vuotislahja vai onko sekin ihan täysin ymmärtämätöntä?

Vierailija
9/22 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukemista / musiikkia / dvd:n / elokuvaliput / konserttiliput voisi mahdollisesti lisätä (kulttuurilahja). Tai jotain herkkuja (mistä pääset itsekin osalliseksi).

Mulla on aika samanlaiset: Espritin neule, pipo, 2 cd:tä ja yliopiston almanakka. Herkut on vähän kiellossa nyt, mut eiköhän niitä kuitenkin jostain saada.

Vierailija
10/22 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ostaa vaatteensa itse, lahjoiksi hän haluaa esim kirjoja.

Ehkä nuo lahjat ovat vähän arkiset käytännöllisyydessään. Miehesi siis pitää autoista? Entä jos antaisit hänelle vintage-leluauton? Jos vaikka miehesi tykkää pelata korttia, kaupoista löytyy helposti ja edullisetikin kauniita pelikortteja (myös autoilla). Jotain, joka viestittää että näet miehesi erillisenä ihmisenä, jolla on oikeus omiin harrastksiinsa, omaan aikaansa jne. :)

Vierailija
11/22 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me päätettiin miehen kanssa, että ei laiteta toisillemme joululahjoja. Tämä ihan siitä syystä, että ostettiin kesällä omakotitalo, uus auto ja lapsikin on tulossa. Todettiin, että siinä on meille molemmille lahjoja tarpeeksi.

Ehkä ensi jouluna sitten jotain pientä laitetaan.. viime joulunakin vaihdettiin lahjoja.

Vierailija
12/22 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen osatanut miehelleni hiusten trimmerin (moittii vanhaa kömpelöksi). Kirjan olen myös hommannut kun on lukuihmisiä.

Vierailija
13/22 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä annan miehelleni

-lehden vuosikerran

-taulun

-kylpypyyhkeen jossa painatuksena lasten kuva

-kirjan

-leffan

-lempilikööriä+lasit

-shampoota

Ja musta tossakaan ei vielä ole paljoa lahjoja.. ;)

Vierailija
14/22 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä annan miehelleni

-lehden vuosikerran

-taulun

-kylpypyyhkeen jossa painatuksena lasten kuva

-kirjan

-leffan

-lempilikööriä+lasit

-shampoota

Ja musta tossakaan ei vielä ole paljoa lahjoja.. ;)

Vierailija
15/22 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan kalliita ja hyödyllisiä lahjoja joulu- ja synttärilahjoiksi. Nimipäivänä muistan myös. Samoin isänpäivänä.

Vierailija
16/22 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espritin t-paita, bokserit ja kotimaiset nahkahansikkaat. Mitä ostaisit lisäksi? Tiedän että saa aattona myös reinot ja autolehden.

Olen antanut miehelleni lahjakortin mm. käyttämäämme kampaamoon ja joskus jalkahoitoon (kammottavat kantapäät etc.).

Itse ostin tänä vuonna sampanjakorkin avaajaan, BB:n boxerit. Boxeripussukkaan jemmaan isohkon lahjakortin Partioaittaan. Ostan ehkä vielä sampoon kampaamosta ja lahjakortin sinne hiustenleikkuuseen.

Ehkä.

Vierailija
17/22 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

LOL´d.

Vierailija
18/22 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni pääasia on se, että edes jollain tavalla muistaa. Oma mieheni saa Gantin neuleen ja kaulaliinan sekä Karppaajan keittokirjan. Mitään muuta en ajatellut hankkia. :)

Vierailija
19/22 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me emme myöskään osta mieheni kanssa toisillemme mitään. Meille myös tulossa vauva, joten rahanmenoa on luvassa siltä osin. Hankintalistalla on myös muita käytännöllisiä tavaroita, kuten uusi jääkaappi ja pesukone, joten säästämme nyt rahat niihin.

Vierailija
20/22 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä ostin videokameran joka on 'miehelle' mutta siis oikeasti molempien käyttöön.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kahdeksan