Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi suomalainen teini pukeutuu kuin katuhuora?

Vierailija
15.12.2011 |

Talvellakin päällä minihame ja 20 denierin sukkahousut. Jopa Etelä-Euroopassa pukeudutaan talvella peittävämmin (ja asiallisemmin).

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa ei ole sivistystä eikä moraalia. Tälläkin palstalla kirjoittelee moni, jolla on ollut kymmeniä seksikumppaneita. :(

Vierailija
2/16 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Suomessa melkein kaikilla teineillä on farkut näin talvella. Enpä ole minihameita nähnyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Suomessa melkein kaikilla teineillä on farkut näin talvella. Enpä ole minihameita nähnyt.

lyhyessä takissa ja hänellä oli jaloissa melko ohuet sukkahousut ja sortsit.

Toinen tyttö taas kulki takki auki ja decoltee ihan paljaana, rintavako vaan vilkkui. Keskellä toria!

Vierailija
4/16 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin täällä isommissa kaupungeissa näkee aivan uskomatonta talvipukeutumista teinitytöillä. Ei voi kuin ihmetellä, miten vanhemmat antaa lasten astua puolialasti kadulle joulukuussa.

Vierailija
5/16 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin näkee aikuisillakin

Aikuinen voikin pukeutua kuten haluaa.

Vierailija
6/16 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä Helsingissä katsoo katukuvaa, on teinitytöillä kyllä paljon lämpimämmän näköiset talvivarusteet kuin meillä silloin 90-luvulla. Takki auki piti kulkea, totta kai ja pipo vaan ei ollut cool :) Pikkukengissä menin kesät talvet, mutta hameen kanssa oli kyllä paksut sukkikset. Nythän noilla kaikilla on pipot ja kaikki!

Vierailija
7/16 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talvellakin päällä minihame ja 20 denierin sukkahousut. Jopa Etelä-Euroopassa pukeudutaan talvella peittävämmin (ja asiallisemmin).

et ole vissiin koskaan Britanniassa vieraillut?

Vierailija
8/16 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä Helsingissä katsoo katukuvaa, on teinitytöillä kyllä paljon lämpimämmän näköiset talvivarusteet kuin meillä silloin 90-luvulla. Takki auki piti kulkea, totta kai ja pipo vaan ei ollut cool :) Pikkukengissä menin kesät talvet, mutta hameen kanssa oli kyllä paksut sukkikset. Nythän noilla kaikilla on pipot ja kaikki!

Vierailija
9/16 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
10/16 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ovat liikaa katsoneet tv:stä noita jenkkisarjoja (rikkaan Kardashianit.. ei ehkä mennyt sukunimi oikein, playboy-tyttö Kendran elämä jne.). Noi ohjelmat on hirveitä, kun alkaa katsomaan mitä niillä on päällä. Tämä "parannuksen" tehnyt Kendra kulkee jatkuvasti mikroshortseissa toppi päällä. Kesällä näkyi paljon pikkutyttöjä todella pienet ja kireet farkkushortsit jalassa ja pieni toppi päällä....

Kun tuohon yhdistää vielä vetyperoksidi-blondin tai pikimustan tukan, niin jopas on näky. Meillä päin näitä on jo 13 vuotiaissa...

Miksi vanhemmat antaa 13-vuotiaan värjätä itselleen vetyperoksidi blondin? Onko se nätti näky? do blondies have more fun?

Vierailija
12/16 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiennytkään että minihameesta huoran tuntee?

Ainakaan minun näkemilläni huorilla ei ole ollut jalassaan farkkuja tai villahousuja, vaan minihameet.

Vierailija
13/16 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pukeutuvat pikku-pikku shortseihin ja toppiin.... Suomalaisen pikkutytön perusasu kesällä :)

Vierailija
14/16 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska vanhemmat antavat pukeutua!

Vierailija
15/16 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkihan saa pukeutuu miten haluaa, eikö? Nii mitä te huolehitte tuntemattomien tyttöjen pukeutumisest, mitä se hyödyttää teit? Mitä vikaa siinä on jos joku haluu näyttää hyvält omal tyylillään johon kuuluu minihame ja sukkikset? Ei meitäkää kiinnosta teiän roikkutissit ja miten te niitä peittelette.

Mä tykkään pitää minihameit ku tykkään niist ja tiiän et pojat tykkää niist kans. Eikö kellään sais olla itsevarma olo? Tykkään mun tyylistä, enkä näytä millekkää horolle...

Uskoisin et teki haluutte joskus olla hyvän näkösii. Jos mä sanoisin et et kaikki suomalaiset mutsit on rumii ja läskei tykkäisittekste siitä sit?

Tiiän mitä aattelette, mun mutsi ei myöskää ymmärrä mun tyylii ja haluais et pidän housujaki. Mut kuuntelen enemmän muita ku mun mutsii. Mä tykkään pojist ja pojat tietää mistä ne tykkää. Housut ei oo mun juttu. Sitäpaitsi jos mulla olis housut nii stringit ei näyttäis enää yhtä hyvälle jalassa. Mä päätän mitä mä näytän ihmisille ja mä päätän kans et mun sääret näkyy. Ja oon tosi tyytyväinen. Mä tiiän et oon vtun seksikäs joka päivä. Relatkaa koska ette saa mua luopuun mun hameist. Mitä väärää on näyttää hyvält?

Vierailija
16/16 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

haukkumassa teinejä huoriksi. Ei hesus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi viisi