Olen 36-v, olin juhlimassa eilen noin 25-vuotiaiden kavereitten(työ) kanssa..
vertasin itseäni vuorotellen kaikiin naispuoleisiin ja totesin näyttäväni nuoremmalta kuin he ja muutenkin paremmalta. Kaikilla heistä oli tullut jo uurteita kasvoihin, iho samean värinen.. itselläni ei ole vielä mitään vanhenemisen merkkejä kasvoissa, eikä muuallakaan. Lisäksi osa näistä työkavereistani on ylipainoisia. Laihat sitten muuten vaan rupsahtaneita. Että näi.. ja miehet olivat minun kimpussani koko illan. Älkää nyt tulko sitten epäkypsäksi haukkumaan. En mä tämmöstä muualla sanois..
Kommentit (17)
Omaa naamaa kun tuijottelee peilistä päivittäin niin merkkejä ei niin huomaa.
Mun mielestä ei ole mitään ihmeellistä siinä, että miehet on 36-vuotiaan naisen kimpussa... mä olen 46, ja munkin kimpussani on miehiä. Eiköhän suurinta osaa miehistä kiinnosta about omanikäiset naiset, kun ne miehetkin vanhenee.
Kuten joku jo sanoikin, kymmenen vuoden kuluttua olet vieläkin upeampi:D
[iKylläpä olet itseäsi täynnä :D]
[/quote]
Suomessa pitää olla harmaasti hissukseen, ei saa koskaan mainita, jos tuntee olonsa hyväksi tai saavuttaa mitään. Muuten on toki itsekeskeinen paska, jonka seuraavaa epäonnistumista on iiiihanaa odotella, koska "sen se itsekeskeinen paska ansaitsee". Kuulostaako tutulta?
Voi että miten upea tulet olemaankaan 46-vuotiaana...ihkua....muut vaan rypistyy ja rumenee mutta sä vaan kaunistut. Mä oon niin iloinen puolestasi.
Osaat sarkasmin ja ironian jalon taidon eli ne maamme tärkeimmät kansanominaisuudet. Ei saa vaan kukaan koskaan onnistua missään tai olla itsestään ylpeä. Tikulla silmään ja luja potku perseeseen:)))
"No joo, saihan se Pekka ylennyksen vaikka ei olisi uskonut kun se ei todellakaan oo kovin fiksu"
"Naapurin Anne saa miehiä koska se on semmonen jakorasia"
Niitten kaksvitosten ikäiset miehet ovat juuri sitoutuneet/sitoutumassa eivätkä kattele vieraita.
Sua taas kattelee ne 40-50 v ukot jotka toisella kierroksella tai tulossa siihen vaiheeseen. Ne ei taas kattele niitä kaksvitosia koska eivät halua ns. toista kattausta.
eniten huomiota, koska niitä on helpointa lähestyä ja kauneimmat saavat olla rauhassa, kun saavuttamattomia eli en nyt ottaisi kohteliaisuutena.
olen 37 v ja mua todella monet pitävät vähintään 10 v nuoremman näköisenä. Toiset, usein samanikäiset kuin minä, taas näkevät minut juuri itseni ikäisenä.
Minä olen ainakin tosi iloinen siitä, että näytän nuoremmalta enkä miltään tädiltä tämän ikäisenä. :)
Ja iskuyrityksiä tulee ihan laidasta laitaan 20-50 v miehiltä...
Ja miehet yrittää aina helpon näköisiä ja oloisia, Sori.
vielä voit! Itellä oli ihan sama tilanne, kaverit oli 10v nuorempia ja mua luulttiin niitäkin nuoremmiksi.
Nyt ikää 44v ja en nyt mikään kurppa, mutta aika on tehny tehtävänsä. Ei haittaa, kaikki vanhenee joskus:)
Minä olen 35v, mieheni 26v. Ja minua luullaan nuoremmaksi, viikko sitten kysyttiin kaupassa paperit kun kaksi siideriä ostin:) Äskettäin 21v nainen luuli mua ikäisekseen. Pari viikkoa sitten mut arvioitiin 26-27v, olin silloin kahden lapsen kanssa liikenteessä.
Olen vielä kauniiksikin sanottu ja hyväkroppainen. Kyllä nyt on av-mammoilla sulattelemista kun kaikki eivät ole aikaisin rupsahtaneita hevosenpuolikkaita. Kateus on kyllä hirveää.
Ja minä olen oikeasti kauniimpi kuin 10v sitten, en voi mitään jos se jollekin on ongelma.
Hyvä ap, ole tyytyväinen itseesi äläkä välitä kateellisten mammojen marinoista:)
Joo, kyllä on kateellista porukkaa. En minä tällaista kenellekään ääneen sanoisi.. mutta totuus on se, että näytän tosi hyvältä ja todella suurta osaa 25-v:sta nuoremmalta. Tähän päivään saakka olen vaan kaunistunut, katotaan sitten 10-vuoden päästä:) Mulla on hyvät geenit. Mummoni kuoli juuri yli 100-vuotiaana. Lapset teki reippaasti yli 4-kymppisenä. En ole mikään pinnallinen tyhmä lörppö, vaikka tästä voisi niin päätellä. halusimpa vaan nyt avautua nimettömänä:)
Joo, kyllä on kateellista porukkaa. En minä tällaista kenellekään ääneen sanoisi.. mutta totuus on se, että näytän tosi hyvältä ja todella suurta osaa 25-v:sta nuoremmalta. Tähän päivään saakka olen vaan kaunistunut, katotaan sitten 10-vuoden päästä:) Mulla on hyvät geenit. Mummoni kuoli juuri yli 100-vuotiaana. Lapset teki reippaasti yli 4-kymppisenä. En ole mikään pinnallinen tyhmä lörppö, vaikka tästä voisi niin päätellä. halusimpa vaan nyt avautua nimettömänä:)
Kuitenkin sä olet juuri niin vanha kuin olet, halusitpa tai et, et ole enää 25v. Ja vaikka ulkoisesti olisit hyvin säilynyt, kehosi sisältä on juuri sen ikäisen ihmisen kuin se on...että näin. Yritä sopeutua olemaan sen ikäinen kuin olet. Ei siinä ole mitään pahaa. Minusta iästä saa ja voi olla ylpeä. Entäpä jos olet yhtä lapsellinen, kuin nuo nuoremmat työkaverisi?
Minä olen 35v, mieheni 26v. Ja minua luullaan nuoremmaksi, viikko sitten kysyttiin kaupassa paperit kun kaksi siideriä ostin:) Äskettäin 21v nainen luuli mua ikäisekseen. Pari viikkoa sitten mut arvioitiin 26-27v, olin silloin kahden lapsen kanssa liikenteessä.
Olen vielä kauniiksikin sanottu ja hyväkroppainen. Kyllä nyt on av-mammoilla sulattelemista kun kaikki eivät ole aikaisin rupsahtaneita hevosenpuolikkaita. Kateus on kyllä hirveää.
Ja minä olen oikeasti kauniimpi kuin 10v sitten, en voi mitään jos se jollekin on ongelma.
Hyvä ap, ole tyytyväinen itseesi äläkä välitä kateellisten mammojen marinoista:)
Älykkääksi sinä et ainakaan itseäsi voi mainostaa. Ja kuka 26-v. haluaa/huolii ikäisesi naisen, jolla on vielä lapsetkin? Leikkii kanssasi kotia pari vuotta ja ottaa uuden kierrokseen...
Tämähän on todettu jo vuosia sitten av:lla. Kyllä ne 10v nuoremmat sitten aina näyttääkin vanhoilta ja 10v vanhemmista näkee jo kauas (vai kaukaa?!) kuinka nuorekkaita ja rypyttömiä he ovat.
Hei, taitaa ikäkriisiä pukata. Ei se mitään, se on luonnollista ja on luonnollista näyttää siltä minkä ikäinen on!
että minä en usko ennenkuin näen. Että näi... :))
ikä tämä 40 lähestyminen! Alkaa miettiä omaa ikääntymistä ja vertailla itseään muihin.
Kai se on sitä kun tämä maailma luo niin kovat ulkonäköpaineet, pitäis olla ikuisesti nuori ja kaunis.. Mutta niin vain ikää tulee ja kuori alkaa rapistua. Oli sitä nuorempana niin hemmetin nätti : )
Voi että miten upea tulet olemaankaan 46-vuotiaana...ihkua....muut vaan rypistyy ja rumenee mutta sä vaan kaunistut. Mä oon niin iloinen puolestasi.