Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä haittaa jos syön vain 1-2 sämpylää päivässä jouluun asti?

Vierailija
11.12.2011 |

Olen nyt elellyt viikon näin, otan vitamiineja yms purkista ja syön 1-2 karppisämpylää päivässä: väliin voita ja oltermannia. Joka päivä ei sitäkään.

On tosi hyvä olo ja olen harrastanut urheiluakin. Luulen et tässä auttaa iHerbistä tilaamani lisävalmiste, jota painonnostajat ja muut käyttää. Se virkistää, tulee hyvälle tuulelle energiseksi eikä oo nälkä.

Ajattelin näin vetää jouluun syödä jouluna + uusivuosi ja sitten taas jatkaa. Olis vielä 20 kg laihdutettavaa meinaan

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
11.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä mun kroppa ainakaan mitenkään suuresti ole reagoinut. Ainoa asia on ollut painon putoaminen eikä se tule takaisinkaan kovin helposti, kun syö niin vähän pitkän aikaa, vatsalaukku pienenee nopeasti eikä edes pysty syömään kerralla paljon.

Vierailija
2/2 |
11.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä mun kroppa ainakaan mitenkään suuresti ole reagoinut. Ainoa asia on ollut painon putoaminen eikä se tule takaisinkaan kovin helposti, kun syö niin vähän pitkän aikaa, vatsalaukku pienenee nopeasti eikä edes pysty syömään kerralla paljon.

Kiitti vastauksesta :) Joo, tuntuu että kun vaan on syömättä niin nälkäkin katoaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä