Laitoin tänään lapselleni siirtohakemuksen uuteen
päiväkotiin. Nykyisessä ehdottelevat jatkuvasti jotain palavereita, kun ovat huolissaan jostain. Mä en näe mitään ongelmaa, tai sit se on hlökunnalla. Pelkään, ettei lapseni saa enää hyvää hoitoa ja siksi vkonloppuna päädyin tähän ratkaisuun.
Neuvolakaan ei ole puuttunut mihinkään asiaan lapsen kehityksesssä.
Kommentit (6)
olet omituinen ja yhteistyökyvytön vanhempi ja senpä takia lastasi tarkkaillaan heti alusta asti myhös siellä uudessa paikassa.
oletko varma, ettei siihen ole mitään aihetta? Usein ulkopuoliset näkee asioita paremmin kuin itse, meillä ainakin päiväkodin henkilökunta puhui tytön itsetyydytyksestä, se oli kuulema muista poikkeavaa, koska häiritsi tytön leikkejäkin. Aloin itse seurata tyttöä sen jälkeen, ja oikeassa hoitajat olivat. Tyttö reagoi kireään ilmapiiriin kotona, se ilmeni tuolla tavalla, emme vaan olleet sitä itse huomanneet, koska tyttö näytti olevan ihan ilonen ja normaali. Hyvä, että ottivat asian tarhassa puheeksi.
epäilys lapsen laiminlyönnistä, esim. avuntarpeen huomioon jättäminen
saa ollakin jo aikamoisia ongelmia että ne siellä huomataan. Toivon että tämä on provo. Lapsellesi teet karhunpalveluksen jos kieltäydyt edes keskustelemasta asiasta ja laitat hänet uuteen ryhmään opettelemaan uudet tavat ja tutustumaan uusiin ihmisiin