Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työporukallamme oli piikujoulut Mustion Linnassa

Vierailija
04.12.2011 |

ja menimme Linnankrouviin syömään, minä olin ylipukeutunut. Olin ajatellut että jos menemme pikkujoulumenuulle niin laitan päälleni mustan juhlapuseron jossa hopeaa joukossa ja mustan pitkän hameen. Muilla 5 muuta oli farkut ja joku paiadanrukale päällä, kahdelle miehellä farkut ja villapaita. Minusta minä oli asiallinen ja muut tökeröitä. Muilla asiakkaille ko. paikassa oli mysö juhlavat vaatteet päällä. Onko sinulle sattunut vastaavaa, vai otatko farkut laukkuun ja vaihdat vessassa...jeah

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

edellyttää mielestäni parempaa pukeutumista.

Oletko sattumalta IT-puolella töissä?

Vierailija
2/6 |
04.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

paremmin juhliin, vaikak töissä ollaan hyvin vapaasti (EI it-ala).Mutta onneksi ihmiset puhuu etukäteen. Meillä oli yhdet juhlat sidosasiakkaille, ja osa halusi pukeutua viimeisenn päälle. Onneksi kuulin asiasta, olimme sit kaikki siellä juhlavasti pukeutuneena ( paitsi firman iso pomo, joka oli pukeutunut epämuodollisesti, meidät tuntien:-))

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

paremmin juhliin, vaikak töissä ollaan hyvin vapaasti (EI it-ala).Mutta onneksi ihmiset puhuu etukäteen. Meillä oli yhdet juhlat sidosasiakkaille, ja osa halusi pukeutua viimeisenn päälle. Onneksi kuulin asiasta, olimme sit kaikki siellä juhlavasti pukeutuneena ( paitsi firman iso pomo, joka oli pukeutunut epämuodollisesti, meidät tuntien:-))

Vierailija
4/6 |
04.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta silti mielestäsi asiallinen ja muut tökeröitä.

Toivottavasti työkaverisi eivät lue aloitustasi.

Vierailija
5/6 |
04.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ap tarkoittanut sitä, että hän oli asianmukaisesti pukeutunut ja muut eivät.

Olen täsmälleen samaa mieltä hänen kanssaan.

Ihan joka paikkaan ei mennä tuulipuvussa eikä edes farkuissa.

Vierailija
6/6 |
04.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli illalla klo 19.30

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yksi