G: Loukkaantuisitko, jos joku (jonka kanssa olet hyvissä väleissä) ei huoli sinua FB-kaverikseen?
Kommentit (7)
JOkainen on FB:ssä niin kuin parhaaksi katsoo, toiset suppeessa sisäpiirissä, toiset laajemmin. Mitä väliä?
En ota enää niin vakavasti facebookia kuin aikaisemmin, jolloin olisin vetänyt herneet nenään. Vähän ohi jo koko juttu.
En ota enää niin vakavasti facebookia kuin aikaisemmin, jolloin olisin vetänyt herneet nenään. Vähän ohi jo koko juttu.
Ajattelisin, että sillä on syynsä. Ei muuttaisi suhtautumistani ihmiseen.
Jos nyt kovin hyviä tuttuja ollaan, niin voisin joskus kysäistä, tai sitten en.
Monet käyttävät facebookkia erilailla kuin minä ja ottavat kavereiksi vain tiettyjä tyyppejä.
ymmärrän että joku haluaa pitää vain ihan lähipiirin fb:ssä, mutta jos paljon ystäviä ja ei minua huolisi niin kyllä mä loukkaantuisin hiljaa sisimmässäni
Koska hän ei olisi ymmärtänyt yhtikäs mitään jutuistani, ollaan vähän eri sfääreissä.
esim. mieheni on siellä muttei ole vissin kavereita kuin muutama. Ei kuulemma jaksa sitä, muttei ole poistanutkaan sivuaan.
Samoin ymmärtäisin, jos pomoni, jonka kanssa olen hyvissä väleissä, ei haluis mua fb-kamuksi. En kyllä ole edes kysynyt, mutta en nyt vaan koe että se olis soveliasta.
ymmärrän että joku haluaa pitää vain ihan lähipiirin fb:ssä, mutta jos paljon ystäviä ja ei minua huolisi niin kyllä mä loukkaantuisin hiljaa sisimmässäni