Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisiko tämä lahja sopiva kummitytölle jouluksi?

Vierailija
29.11.2011 |

Hei. Olen kaksikymppinen lapseton opiskelija ja kaipaisin apua lahjan valinnassa kummilapselleni (4-vuotias tyttö).

Opiskelun takia rahaa ei ole käytettävissä kovinkaan paljon, mutta ajattelin hyödyntää kokemustani kirjoittamisen saralla ja kirjoittaa n. 10-15 erimittaista (lyhyehköä) satua ja askarrella niistä lapselle kirjan. Olisiko lahja hyvä vai onko liian "kotikutoinen"?

Olen avoin kaikille ehdotuksille, kiitos avustasi!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei rahalla saa välttämättä "hyvää" lahjaa. Ideasi kuulostaa oikein hyvältä! uskon että kummityttösi tykkää ja vanhemmat myös !

Vierailija
2/9 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mahtava lahja. Olisin itse ehdottanut jotain tylsempää, kuten esimerkiksi retkeä tytön kanssa jonnekin. Tokihan kummitädin pitäisi sellaisia tehdä kummilapsen kanssa muutenkin, joten lahjaehdotuksesi on tosi hieno.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni sai aikanaan kummiltaan itse ommellun pussukan, jonka sisällä oli erimuotoisia, muovitettuja kartonkilappuja joissa jokaisessa oli pieni loru.

Se lorupussi oli kauan lapsen suosikkilelu Kaiveli ihan onnessaan sieltä lappuja ja minä tai mies sitten ne hänelle luettiin.

Vierailija
4/9 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

:)

Vierailija
5/9 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka olisivat antaneet itsetehdyn lahjan,ideana hieno,sun pitää työstää se oikein täydelliseksi.Ei mitään niittattuja paperinpaloja laita rei'ittäjällä reiät hanki kaunista oikean kokoista satiini/silkkinauhaa sido sivut yhteen ja hanki reunoihin sellainen rei'itys kuviointikone esim.Martha Stewart myy jolla teet reunat kauniiksi.Mustalla mustekynällä kirjoitat vanhoilla kirjaimilla niin jo on hieno.T kotiäiti

Vierailija
6/9 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuten ei kelpaa =D

t. toinen kotiäiti

Vierailija
7/9 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lahjasta tulee varmasti ihana. Itsetehty on paras lahja.

Vierailija
8/9 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytännön vinkkejä:

4-vuotias on välillä vielä aika kovakourainen, tee kestävä!

Laita joka tarinaan myös kuva.

Pitääkö olla kirja? Tarinat vois olla omina "pahveinaan" esim hienossa laatikossa?

Vierailija
9/9 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun poikamme syntyi sain entiseltä työkaverilta itsetehdyn ison kortin johon oli keijoittanyt runon sekä piirtänyt kuvat.

Tämä lämmitti ainakin omaa sydäntä enemmän kun kaikki ostetut kortit yhteensä. Poikakin tykkäsi kuvista koska oli meillä pojan huoneen seinällä kehyksessä tämä kortti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kuusi