Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kysymys ex-vaimoille

Vierailija
26.11.2011 |

Siis kysymys kuuluu: miksi ex-vaimo, joka on itse halunnut erota miehestään onkin lopulta niin mustasukkainen että ei halua edes tavata pienen lapsensa uutta äitipuolta, vaan välttelee sitä viimeiseen asti? Aluksi oli itse halukas tapaamaan mutta perui lopulta aina ja nyt tekee kaikkensa välttääkseen tapaamisen.

Tiedän kyllä että kuultuaan musta, alkoikin ero kaduttaa (joka tapahtui vuotta ennen mun tuloa kuvioihin). Mustasukkaisuuden tavallaan ymmärtää, mutta olisi exällekin helpompaa jos ei tarvitsisi mua välillä suorastaan pakoilla.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tavata miehen uutta vaimoa. Hoidan lasten asiat exäni kanssa, sillä hänen kanssaan olemme lastemme vanhempia, uusi vaimo ei ole lasten vanhempi.

En haluaisi olla exäni kanssa missään tekemisissä, mutta lasten vuoksi on pakko. Miehen uuden kanssa ei ole tarvetta olla juttusissa, eikä siihen ole mitään pakkoa. En ole katkera tms., sillä itse hain eroa. Ei vaan olla samantyyppisiä ihmisiä, enkä ymmärrä hänen sinisilmäisyyttään. Se uskoi kaikki exäni ihme selitykset eromme syistä (mm. mulla oli muka toinen mies) ottamatta selvää totuudesta.

Vierailija
22/22 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voisi ollakaan, kun on se kokonainen äiti elossa.

Sisaruspuolia voi olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kuusi