Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

meinasin pitää sose-talkoot. mitäs kaikkee laittaisin?

Vierailija
09.11.2005 |

juu, olen nyt aika innoissani, koskapa meidänkin muksu on ruvennut soseensyöjäksi :)

lisäksi mies häipy koiran kanssa loppuviikoksi ja mulla olis aikaa puuhailla täällä, joten ajattelin että teen muutaman satsin erimoisia soseita ja pakastelen annospaloina. mutta mitäs kaikkee mä nyt lähtisin ostamaan ja soseuttamaan?

(joo joo mä olen ehkä hiukan yli-innokas mutta se esikoisen äidille sallittakoon. enkä mä meinaa kaikkia maailman makuja lapselle heti tunkea, että älkää vaan siitä huoliko. ..aattelin vaan että nyt kun on aikaa ja intoa ja pakkasessakin tilaa niin ois sikäli hyvä sauma talkoille..)

SIIS. sosevinkkejä kehiin!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
09.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

pah. mutta onhan mulla jotain lapsiperheen keittokirjaa ja muuta vastaavaa. katson niistä ehdotuksia.

(ja joo, mä ymmärrän kyllä jos tällainen intoilu on hiukan irti teidän kokeneempien kokemusmaailmasta.. mutta kun mulle vasta juuri oikein valkeni miten tavattoman yksinkertaista on tehdä vauvanmössöjä.)

Vierailija
2/3 |
09.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

me saatiin sellanen neuvolasta viime käynnillä ja ite innostuin tekeen soseita kans esikoiselle. olen pakastanut jääpalalokeroihin ja sitte irrotellu ja laittanu minigrip-pussiin tai rasiaan. pakkasessa on jo kukka- ja parsakaalia,porkkanaa,possun- ja broilerinlihaa.(meidän vauveli saa jo lihaa).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
09.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

jee jee tää on oikeesti ihan mahtavaa aikaa, mua oikein jännittää :)

oikein ilahduin kun neuvolantäti valisti että kun likka on ollut nyt puoli vuotta tissin varassa, niin eri soseisiin voi siirtyä nopeammassa tahdissa, kuin jos olisi aloitettu pienempänä.

aattelin minäkin just noita parsa- ja kukkakaaleja.. ja sitten kävi mielessä esim. bataatti-porkkana-sose..

hedelmämössöt vähän mietityttää, että tokkopa kannattaa pakastaa.. onhan noita hedelmiä tuossa että sen kun tarpeen mukaan hurauttaa sauvasekoittimella. ..mutta lihaakin tietty voisi (ei ehkä tänään mutta pian aikaan) mössätä ja jakaa pikku-annoksiin. meillä syödään aika niukalti lihaa, enkä oikein osaa mieltää että monta kertaa viikossa saisin aikuisten ruoasta nippastua osan vauvalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kaksi