Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras kotikonsti synnytyksen käynnistämiseen?

Vierailija
23.11.2011 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
23.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat käynnistynyt, kun olen hyvin levännyt. Kakkosesta kokeilin kaikkea mahdollista, mitä netistä löysin, mutta sitten, kun päätin levätä (mies oli lomalla, joten onnistui), niin meni reilu vuorokaisi niin synnytys käynnistyi!

Vierailija
2/7 |
23.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on viides raskaus lopuillaan ja oon kokeillu eri ohjeiden mukaan, josko lähtis käyntiin, siis noita aikaisempia.. viimeinen käynnistettiin kalvojen puhkaisulla rv42.. nyt en edes kuvittele, että syntyis marraskuun puolella, la 28.11. ja terveydenhoitaja arvelikin eilen neuvolassa, ettei oo vielä edes tulollaan ja totes, että saattaa vielä vaikka kääntyäkin, kun tuntuu olevan vielä niin paljon tilaa..

Mikäänhän ei estä kokeilemasta liikkumista, nännien hierontaa, seksiä (sperma kypsyttää kohdunsuuta), siivousta, lepoa, saunomista, vyöhyketerapiaa (jota oon saanu kolmelta, siis jokaiselta useamman ns. synnytyksen käynnistyshieronnan).. Oon henkilökohtaisesti vaan todennu, että syntyy ku on sen aika. Käytä vaan loppu odotus hyväksi lepäämällä ja syömällä, eli keräämällä energiaa synnytykseen.

Näin siis malttamaton äiti rv39+2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
23.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ternimaidon lypsäminen.

Vierailija
4/7 |
23.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nopeutuskeinoja ei ollu. Ei ees 40+0 tehty kääntäminen...

Vierailija
5/7 |
23.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika on lahjomaton

Vierailija
6/7 |
23.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kaikki mikä tekee supisteluja kannattaa testata koska synnytyksessä supistelut ei enää lopu vaan ne tihenee ja voimistuu.

Kroppa tavallisesti alkaa itse synnyttämään kun niin käy mutta voihan supistuksia saada keinotekosesti alkuun ihan terveellisestikin: seksi, siivous, sauna, liikunta?

Kaikenlainen alapäänräpeltäminen tai nännien hieronta voi kiihottaa niin että kohtu supistuu ja jos synnytys on käynnistyäkseen se käynnistyy.

Paha sanoa milloin sitten olisi ihan tavallisesti alkamassa synnytys jos ei itse tekisi asian eteen mitään.

Mutta liikaa ei kannata tehdä: varo ettet satuta itseäsi tai väsytä liikaa.

Viimesimmän synnytykseni sain alkamaan itse ronkittua puhtaalla sormella kyykkyasennossa alapäätä. Napakkaa pyörittelyä. Stimuloi kohtua supistumaan ja siitä se lähti! Kannattaa seurata reality- ohjelmia amerikkalaisista synnytyksistä.. ;)

Sairaalassa taas kätilö puhkaisi kerran lapsiveden sormella.

Vierailija
7/7 |
23.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolme kertaa jo toiminut >D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kolme