Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä suurituloisten formaatti tuo bb on?

Vierailija
19.11.2011 |

Janica kertoilee miten paljon ostelee kaikkea ja menee kk rahaa itseensä ym. Suvi kehuu että tienaa 3kk sen 50 000euroa. Benin palkka on kuulemma 4000euroa/kk. Siis häh. En mä halua että kukaan hyvätuloinen voittaa tuota.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
19.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvätuloinen ei saisi voittaa?

Onko se niin paha juttu että tienaa hyvin?

Mielestäni köyhän laiskan luuserin ei ainakaan kuuluisi voittaa.

Vierailija
2/9 |
19.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

varastomies tms? Mut se on vissiin rikkaasta perheestä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
19.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mennyt huonommin tienaaviin hommiin kuin vanhempansa. Olisi opiskellut.

Niin ja mun arvoihin ei kuulu se että itserakas strippari voittaa tuon. Kohta täällä on 13v tyttöjä jotka haaveilee stripparin työstä. Hei järki hei haloo. Kuka on niin tyhmä että pitää tuosta itserakkaasta muijasta?

ap

Vierailija
4/9 |
19.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja mun arvoihin ei kuulu se että itserakas strippari voittaa tuon. Kohta täällä on 13v tyttöjä jotka haaveilee stripparin työstä. Hei järki hei haloo. Kuka on niin tyhmä että pitää tuosta itserakkaasta muijasta?

ap

Pitäisikö kaikkien aina päästä parempiin hommiin kuin vanhempansa? Voisi tulla seina vastaan jossain vaiheessa. Ja Ben taitaa olla 20v, joten hänelläkin on aikaa opiskella vielä.

Janicaa en tunne kovin hyvin, mutta minusta on outoa, että kaikki näkevät hänessä vain tuon stripparipuolen. Hän kuitenkin elättää itsensö ihan kunniallisella ammatilla, eikä stripparina.

Vierailija
5/9 |
19.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Pitäisikö kaikkien aina päästä parempiin hommiin kuin vanhempansa? Voisi tulla seina vastaan jossain vaiheessa. Ja Ben taitaa olla 20v, joten hänelläkin on aikaa opiskella vielä.

Janicaa en tunne kovin hyvin, mutta minusta on outoa, että kaikki näkevät hänessä vain tuon stripparipuolen. Hän kuitenkin elättää itsensö ihan kunniallisella ammatilla, eikä stripparina.

No et voi kuitenkaan kieltää ettei elättäisi myös stripparina. On kehunut kuin hyvin siitä saa rahaa. Sulla eri arvot kuin mulla. Mä olen kouluttautunut ja en arvosta tuollaista naista tippaakaan jonka tarvii stripata elantonsa eteen. Mulla oikeus mielipiteeseeni.

ap

Vierailija
6/9 |
19.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkat ovat nousseet.

Vierailija
7/9 |
19.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertoo ihan eri tarinaa..

Vierailija
8/9 |
19.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen isossa kansainvälisessä yrityksessä työssä, ja luottamusasemani vuoksi tiedän ihmisten palkkoja. 50 000 3 kuukaudessa (ennen veroja) pääsee esim meidän firman yksikössä ( n 2000 ihmistä) vain 2 ihmistä, isoimmat pomot.

Vierailija
9/9 |
19.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen isossa kansainvälisessä yrityksessä työssä, ja luottamusasemani vuoksi tiedän ihmisten palkkoja. 50 000 3 kuukaudessa (ennen veroja) pääsee esim meidän firman yksikössä ( n 2000 ihmistä) vain 2 ihmistä, isoimmat pomot.

Ei tarvii puhua totta. Ja pitää valehdella että on kiinnostavampi kanssa asukkaiden mielestä. Esim. en usko noita Janican juttujakaan. Puolet valetta. On valehdellut talossakin paljon joten miksei muistakin jutuistaan.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kaksi