Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauvan syntymän nopeutus

Vierailija
18.11.2011 |

Millä saisin joudutettua vauvan synnytystä? Viikkoja on koossa 39.

Vinkkejä!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syntyy kun on aika syntyä.

Vierailija
2/7 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä on tosi paljon ketjuja aiheesta. Esim "synnytyksen käynnistys kotikonstein".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on jo supistuksia. Saattaa se niitä saada alkuunkin. Mutta paras neuvo on pitkällään odottelu ja voimien keräily.

Muistan niin tuon tunteen, tasan vuosi sitten olin viikolla 38+3 ja aivan totaalisen kypsä raskauteen. 38+6 kävin isäni kanssa käynnistyskävelyllä esikoisen päiväuniaikaan (äiti "pakotti" isän mukaan, jos menisi vedet matkalla tai en jaksaisi kävellä takaisin) ja siitä alkoivatkin supistukset koventua. Yöllä yhden jälkeen lähdimme sairaalaan ja aamulla 39+0 klo 9:37 syntyi tuo pian 1v poika. :)

Eikö ole hassua ajatella, että ihan kohta se syntymä on tapahtunut, ja sitten mietit sitä taaksepäin? Että nyt odottelet tuskaisena, ja muutaman viikon päästä mietit että olisinpa viikolla 39 tiennyt vauvan syntyvän tuona päivänä. :) Ja että vuoden päästä katselet ympäri kämppää taapertavaa lasta ja mietit miten väsyneenä häntä toivoit syntyväksi. :)

Ihan pian hän syntyy, voimia synnytykseen!

Vierailija
4/7 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi, sauna, siivous. Liikunta, nännien räpeltäminen (kaikki kiihoitus).

Viimesimmästä lapsesta kokeilin siitä jenkki ohjelmasta vauvan tarina kikkaa jossa ensin pestään kädet, kalsarit pois, kyykkyyn, sormet sisään ja pyöritellään niin tulee nopeasti supistuksia.

Jos synnytys on lähellä alkua niin supistukset ei enää lopu vaan synnytys käynnistyy. Muutenhan kaikki seksi olisi kiellettyä koska raskaudet menisivät kesken.

Jos synnytys ei ala niin supistelu tekee hyvää kohdullekin.

Muuten kannattaa nukkua riittävästi, syödä hyvin, katsella vaikka elokuvia ja nauttia viimesistä päivistä masun kanssa. Tällänenkin on "käynnistänyt" minulla yhden raskauden! ;)

Vierailija
5/7 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis ohjelman kikkaa käytin aamulla jälleen hyvin nukutun yön jälkeen. Supistukset alkoi eikä loppuneet enää.

Muistan kyllä hyvin sen loppuviikkojen odoittelun josko yöllä alkaisi tapahtumaan mutta ei.

Pieni auttaminen tehosi ja se oli menoa. Tiedä miten pitkään sitä olisi saanut odottaa kropan omilla tehoillaM päivän, viikon?

Supistusten tekeminen ei ole vaarallista, mutta kannattaa muistaa kohtuus eikä väsyttää itseään liikaa.

Ehkä synnytyksen käynnistyminen alkaa vasta muutaman viikon kuluttua ja silloinkin tarttee lääkityksen avuksi?

Ota rauhassa.

Vierailija
6/7 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt synnytyksen käynnistämisestä vai siitä, että itse synnytystilanne olisi nopeampi?

Vierailija
7/7 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen vauvan syntymää.=) Sitten varmasti syntyy kesken kaiken.

Minä olin äsken päiväunilla ja näin unta että vedet meni. Olin niin onnellinen että nyt vauva syntyy.

Kyllä tympäsi herätä ja tajuta että vielä 6 viikkoa jäljellä. =)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi