Teiniäitibloggari 15v yhtäkkiä lesbo, tässä sen tyttöystävä!
Hyvä kasvuympäristö pienellä vauvalla, kun äiskä tykkää vieressä leikkiä tyttöystävänsä kanssa vähän dildonpiilotusta. On se hienoa olla teini, mutta rajansa kaikella. Niin hirveetä huomionhakuisuutta.
http://vammasaurus.blogspot.com/
Kommentit (13)
mainosta. Tuo on tiuskin tyttöystävä. Kiva kun teinit tykkää leikkiä. Poltetaan tupakkaa, ryypätään, väännetään muksu ja sitten leikitäänkin lesboa ja ollaan "tosi onnellisia". Yök
Aika nuorena ihmiset alkavat huomaamaan suuntautumisensa. Ei se tule aikuisiällä sormia napsauttamalla.
Tosiaan, ei sinustakaan kovin aikuista kuvaa saa...
dildonpiilotusta sen lapsen VIERESSÄ? Jos on lesbo/bi, niin silloin seksiä harrastetaan vauvan silmien alla?
Mä kävin lukemassa sen äiskän blogia ja olin ymmärtäväni, että lapsella ja äidillä on molemmilla omat huoneet. Ja että vauva käy yökylässä mummulla, jolloin on vieläkin kauempana kuin vaan seinän takana.
Mä olen erittäin onnellinen siitä, että olen saanut kasvattaa lapseni onnellisessa (hetero)avioliitossa ja ikää on nyt tuplasti sen verran kuin tuolla nuorella äidillä. Tuo äiti on kuitenkin lapselleen ihan varmasti paras mahdollinen äiti, joten kaikki sympatiat ovat nyt hänen puolellaan. Toivottavasti saavat elämänsä haltuun yhteiskunnan avustuksella ja tulevat onnellisiksi.
Koita säkin ap tulla, niin ei tarvitse toisten elämää kommentoida tääläl av:lla...
Tekeekö se ihmisestä huonon äidin jos huomaa olevansa lesbo? ei iällä ole mitään väliä, kyllä nuoret nykyään löytävät itsensä varhain ja uskoisin että itse äiti on ihan vastuuntuntoinen henkilö kyllä eikä hänen seksuaalinen suuntautumisensa vaikuta mitenkään siihen millainen kasvuympäristö lapsella on, taidat ap itse olla sairas? ja homofobia on sit ihan hoidettava juttu älä huoli ;)
Pikaselauksella en kyllä huomannut.
kyllä huomannut että olis vauvaa??
http://tiuskiii.blogspot.com/
ja tuon blogin, minkä AP linkitti, kirjoitta on tämän tiuski the teiniäidin tyttöystävä.
En kyllä siltikään ymmärrä mikä AP pointti on...
mainosta. Tuo on tiuskin tyttöystävä. Kiva kun teinit tykkää leikkiä. Poltetaan tupakkaa, ryypätään, väännetään muksu ja sitten leikitäänkin lesboa ja ollaan "tosi onnellisia". Yök
Hei anteeksi. Olen 16 vuotias ja "Vammasaurus" on mun todella hyvä ystävä :D Ahahaha!
Ihan toisen muijan kanssa seurustelen. Ja ei ole mitään huomionhakuisuutta!
Ja enköhän mä saa olla minkälainen teini mä itse haluan?!
Sä jos kukaan oot säälittävä ja EPÄKYPSÄ.
T. Tiuski !
voi kauhea... Eipä tuo lesbous ole niin paha juttu.
Olis ihan kiva jos poistaisit blogini osoitteen viestistäsi :) En tosiaan tiedä mistä tietos oot hankkinu koska ensinnäkin oon hetero ja toiseksi mulla on poikaystävä :D Lapsellista paskaa...
T: "Vammasaurus"
Ps. Millä perusteella se on huomionhakuisuutta jos sattuu olemaan teiniäiti ja on yhdessä tytön kanssa?
Itse et kyllä ainakaan yhtään tätä nuorta äitiä aikuismaisempi ole juttujesi perusteella.