Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ja taas - kyllä se vaan kirpaisee aikuisenakin, kun jätetään ulkopuolelle..

Vierailija
12.11.2011 |

Kaverit on järjestäneet eilen yhteiset pikkujoulut - olipa mukava lukea naamakirjasta, kuinka on ollut kivaa. Ei sitten muistaneet mua kuitenkaan kutsua..

Varmasti on syytä vaikka missä, mutta siltikin harmittaa. On pidetty puolin ja toisin yhteyttä, joten ei voi olla siitäkään kiinni.

Kyynel.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi sua ei kutsuttu! Sulla ei ainakaan ole mitään menetettävää :( Eihän noita voi kavereiks sanoa edes. Kysymällä ehkä herättäisit heidät kuitenkin ehkä millisekunnin ajaksi pohtimaan omaa käytöstään.

Vierailija
2/5 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vasta sitä pahaa mieltä aiheuttaa. Toisilla on kavereita, toisten viestejä tykätään ja kommentoidaan, toiset saa satoja onnitteluja synttäripäivinään, ja itse saa yksinänsä seinälleen kirjoitella..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei edes naamakirjassa.

Vierailija
4/5 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

keskittyykö pysyttelemään vaan omalla seinällään. Jollakin lailla itse odotan sellaista vastavuoroista keskustelua vaikkei olisikaan samaa mieltä.

Se vasta sitä pahaa mieltä aiheuttaa. Toisilla on kavereita, toisten viestejä tykätään ja kommentoidaan, toiset saa satoja onnitteluja synttäripäivinään, ja itse saa yksinänsä seinälleen kirjoitella..

Vierailija
5/5 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain kärsii FB:ssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yhdeksän