Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saan avovaimoni onnelliseksi

Vierailija
12.11.2011 |

Olemme raskausajan loppumetreillä ja avovaimoni on koko ajan pahalla päällä. Yritän tiskata, viedä roskia, hieroa kultani jalkoja ja niskoja, mutta en saa häntä onnelliseksi. Aamukahvinkin tarjoilen vuoteeseen.

Esikoisemme syntyy pian ja haluaisin että lapsi syntyy maailmaan, missä kahden ihmisen keskinäiset välit olisivat kunnossa ja rakkautta paljon tarjolla.

Yrityksistäni huolimatta avovaimoni pitää minua patalaiskana ja tyhmänäkin. Sanan säilällä on sivallettu minua, isääni, mummoani ja jopa kuolleita ihmisiä kuten isoisääni ja äitiäni. Kuulemma olen näiden heikon kasvatuksen tulos ja tampio.

Onko neuvoja miten saan avovaimoni onnelliseksi. Vien häntä elokuviinkin ja sellaista. Ärtymys tuntuu vaan olevan kovasti päällä...

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käske sanoa suoraan, mitä hän sinulta haluaa. Muistuta, mitä kaikkea olet tehnyt yrittäessäsi pitää hänet tyytyväisenä. Kerro, että haukut loukkaavat sinua.

Voi olla, että avovaimosi on vain ahdistunut olemaan raskaana ja lauhtuu kun vauva on ulkona. Tai sitten olet mennyt lisääntymään karmean nartun kanssa, mutta sitä on myöhäistä surra nyt.

Vierailija
2/13 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imeisesti olet oikeasti tyhmä, sillä jos sinua pidetään laiskana niin et ole ollut tarpeeksi ahkera.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imeisesti olet oikeasti tyhmä, sillä jos sinua pidetään laiskana niin et ole ollut tarpeeksi ahkera.

Vierailija
4/13 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi tulossa etkä ole avokkiasi vienyt naimisiin? Ei ole varmaan ainoa asia mitä olet suhteessanne laiminlyönyt. Kai olet kosinut?

Vierailija
5/13 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat vain kuvitella, että osallistut. Mietipä vaikka eilistä päivää, jolloin teillä varmaan siivottiin. Mitä teit siivouksessa ja kuinka kauan hieroit?

Vierailija
6/13 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että nainen on onneton tuollaisen paskan kanssa. Kai vielä reissaat jatkuvasti?

Vierailija
7/13 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kuulostaa ihanalta. Välillä nainen voi olla ärtynyt. Kyllä hän huomaa välittämisesi. Ei minunkaan mies ole täydellinen.

Vierailija
8/13 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

omasta raskausajasta niin vähän aikaa, että muistan sen aika hyvin. Loppuraskaudesta olin aivan saatanan pahalla päällä, mikä ei ole mulle ollenkaan luontaista. Mulla oli todella lyhyt pinna ja kaikki jutut, jotka eivät menneet mun mielen mukaan, ärsyttivät. Yritin hillitä käytöstäni kyllä, mutta tuli mun tiuskittua miehelle tosi paljon.

Mä suosittelen, että otat asian puheeksi avovaimosi kanssa. Kysyt vaikka, onko hänen vaikea olla, kun hän vaikuttaa niin kireältä ja ärtyisältä. Yritä panna kaikki empatiasi peliin ja mieti tarkkaan sanottavasi, ettet kuulosta arvostelevalta - tuo loppuraskauden paskafiilis on pahimmillaan aika räjähdysherkkä tila!

En tunne sinua tai kumppaniasi, mutta sanoisin, että vauva syntyy varmasti sopuisille vanhemmille, jos suhteenne on ollut muuten hyvä ja sopuisa. Hormonimylläkkä saa aikaan monenlaisia asioita.

Kun vauva syntyy, avovaimosi joutuu taas uudenlaiseen hormonimylläkkään, johon ainakaan mulla ei liittynyt kiukuttavaa oloa, vaan lähinnä ahdistuksen ja masennuksen tunteita. Silloin on taas tärkeää olla kumppanin tukena.

Kun näitä juttuja pohtii, tuntuu siltä, ettei elämä ole aika reilua, kun toisen osapuolen pitää mukautua toisen hormonihuuruisiin mielialoihin, mutta valitettavasti elämä ei voi aina olla tasapuolista 50-50! Jos rakastat avovaimoasi, pystyt kyllä ymmärtämään hänen mielialanvaihtelunsa, vaikka sitten pitäisikin mennä välillä ulos hokemaan vittusaatanaa ;)

Vierailija
9/13 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni tee mitään. Ei hiero eikä tiskaa. Tekisi edes sen.

Vierailija
10/13 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kuulostaa ihanalta. Välillä nainen voi olla ärtynyt. Kyllä hän huomaa välittämisesi. Ei minunkaan mies ole täydellinen.

Ettei vain olisi kyseessä mies, jota epäiltiin kehitysvammaiseksi kun ei osaa tehdä kotitöitä.

Vierailija
11/13 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni tee mitään. Ei hiero eikä tiskaa. Tekisi edes sen.

Ei minunkaan mieheni oikeasti tee. Kunhan nyt vain fantasioi.

Vierailija
12/13 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni lähti eilen paikalliseen ja vielä ei ole saapunut paikalle hoitamaan lapsiaan. Perus lauantai aamu täällä. Kahvit keitin itse.

Vierailija
13/13 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykynaisia on mahdoton pitää tyytyväisinä. Tähän on tämä ns. suomalainen tasa-arvo ne vienyt. Odotahan vaan kun vauva syntyy, olet armottoman tyhmä etkä osaa tehdä mitään oikein. Kelpaat korkeintaan lapsenvahdiksi, kun baanalle on pakko päästä tuulettumaan.

t. nainen 45v.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi