Äkkiä apua! Isänpäivästä
Olen aika matti myöhänen kun nyt vasta tosissaan alan miettiä mitä hankin miehelle lahjaksi. Hän odottaa ensimmäistä isänpäivää inolla ja tiedän ettei pahastuisi vaikken mitään erikoista olisi keksinyt mutta pettyisi varmaan hieman.
Haluaisin yllättää hänet jollain hemmottelulla, koska on osallistunut ensimmäisen vuoden aikana lapsen hoitoon erittäin paljon, paljon enemmän kuin esimerkiksi lähipiirin miehet.
Mistään kasvohoidoista tai vastaavista tuskin piittaa mutta jotakin rentoutusta hänelle soisin.
Onko ideoita? Olen todella kiitollinen jos autatte:)
Kommentit (10)
tavalliseen hierontaan tai esim.
Intialainen päähieronta
tai johonkin muuhun kylpylään. Pelkkä hierontakin kyllä hyvä idea.
Tai sitten voit ostaa hierontalaitteen, mä ostin miehelle yks joulu OBH Nordican hierontatyynyn ja se on ollu kovassa käytössä.
Meillä ei yleensä paljon lahjota äitien- tai isänpäivänä, mutta tänä ja viime vuonna ostettiin lasten kanssa miehelle hieno suklaakalenteri isänpäivälahjaksi ;-)
tilataan miehille laivareissun :) ovat todella sen tarpeessa, kun näkevät harvoin (miehet siis lapsuudenystävät) ja tekevät paljon töitä tonen 2 duunia ja toisella koulua ja töitä.. eivätkä ole olleet reisussa miljoonaan vuoteen...
varmaan nyt av mammat haukkuvat pystyyn, mutta mielestäni hyvä idea :)
Hieronta kuulostaa hyvältä. En vaan koskaan ole itsekkään käynyt niin miten löytäisin hyvän paikan. En tiedä onko meillä päin mitään paikkoja.
Kylpyläloma olisi kiva mutta lähistöllä ei ole.
Lisää ideoita saa laittaa.
ap
tai johonkin muuhun kylpylään. Pelkkä hierontakin kyllä hyvä idea.
Tai sitten voit ostaa hierontalaitteen, mä ostin miehelle yks joulu OBH Nordican hierontatyynyn ja se on ollu kovassa käytössä.
On rentouttava ja virkistää kummasti verenkiertoa niskojen ja pään alueella kuulemma. Itse ostin sellaisen miehelle lahjaksi puolisen vuotta sitten synttäreillä.
Mun mies ei ole käynyt koskaan aiemmin hierojalla ja veikkaan, ettei hän olisi tuntenut oloaan kotoisaksi hierontapöydällä. Siksi arvelin, että tuo intialainen päähieronta olisi hyvä, kun siinä ei tarvitse riisuutua eikä makoilla pöydillä. Ja tykkäsi siinä määrin, että on nyt käynyt kerran ja suunnittelee toista kertaa käyvänsä ihan omalla rahalla. :D
Tyynyliinaan painoin tekstiiliväreillä lapsen käden- ja jalanjäljen ja kirjoitin itse tekemäni runon. Isällä tuli kyyneleet silmiin (siis ei siksi, et olisi ollut niin huono runo :D).
Aamupala käytiin nauttimassa hotellissa (sieltä saa pelkkiä aamiaisiakin, eikä tarvi itse tiskata) :) Päivällä kävimme lenkillä ja katsoimme miehen valitseman elokuvan. Illalla pukeuduin salaa hankkimiini uusiin hepeneisiin ja harrastimme kiihkeää seksiä lapsen mentyä nukkumaan. Isi oli todella iloinen ensimmäisestä isänpäivästään.
Kuumakivihieronta on tosi kiva! Olen ostanut sen omallekin faijalleni, joka ei tosiaankaan minkään hömpötyksen perään. Tosi rentoutttava ja tosi JEEEES myös omasta kokemuksesta.!