Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyväksytkö sen, että miehesi sheivaa alapäänsä täysin paljaaksi ilman sinun lupaasi??

Vierailija
30.10.2011 |

Munpa mies teki ja näyttää ihan pikkupojalta,Hyi Saasta!

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
30.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten kyllä ainakaan ole koolla pilattu ;D

Vierailija
2/19 |
30.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän äijä jos tekis noin, olisin aivan saletissa että nyt on isukilla uusi nainen kierroksessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
30.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta niin se aina tekee, samoin kuin muiden karvojen kanssa. Se vissiin olettaa, että asia ei kuulu mulle.

Tukka on aina sänki, kuten pikkupojilla, kulmakarvat on nyrhitty lähes pois, ja parransänkikään ei saa koskaan kasvaa. Ja mua ärsyttää noista kaikki.

Vierailija
4/19 |
30.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta niin se aina tekee, samoin kuin muiden karvojen kanssa. Se vissiin olettaa, että asia ei kuulu mulle.

Tukka on aina sänki, kuten pikkupojilla, kulmakarvat on nyrhitty lähes pois, ja parransänkikään ei saa koskaan kasvaa. Ja mua ärsyttää noista kaikki.

Tuo nyt ärsyttäis ihan kaikkia, hyi!

Vierailija
5/19 |
30.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki hän sais tehdä kropalleen, mitä haluais. Mutta olis turha tulla pillua vonkaamaan. En saattaisi mennä sellaisen miehen kanssa sänkyyn, joka haluaisi leikkiä pikkupoikaa. Yök.

Vierailija
6/19 |
30.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mulla pitäis olla oikeus nauraa... Koska mies on muuten sen verran karvanen, että alapääalueen rajaus näyttäis huvittavalta.

Vierailija
7/19 |
30.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillo ku mies ajaa alapääkarvansa :)

Itelläni on joko posliini tai kiitorata ja puskaa en halua enää koskaan :) En siis pitäisi siitäkään, että miehelläni olisi puska :D

Ja mun mies ei kyllä näytä pikkupojalta ilman munakarvoja :D Tai luulis ainaki, että noin isoa ei lapsilla ole :D

Vierailija
8/19 |
30.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on täysin vieras ajatus, että aikuisen ihmisen pitäisi kysyä joltakin toiselta lupa johonkin tuollaiseen, tai vaikka hiusten leikkauttamiseen.

Se on sitten eri asia, jos toinen ilmaisee oman mielipiteensä hyvin jyrkästi puolesta tai vastaan, että sitä voisi pitää jo kieltämisenä tai käskemisenä.

Vierailija
9/19 |
30.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikai nyt miehen nyt tarvitse mitään lupaa kysyä..?

Onneksi meillä mies sheivaa automaattisesti karvansa, en tiedä mitään oksettavampaakuin karvat :X Itsellänikin on posliini :P

Vierailija
10/19 |
30.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää sillä ei sitten paljoa olekaan

sillä on kohta 50.

Se ei nähtävästi vain halua miellyttää mun silmää. Ruma mies, eikä vihjeestäkään tajua, että tietyt asiat saavat näyttämään vielä rumemmalta.

Vierailija
11/19 |
30.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muutenkaan puutu juurikaan ulkonäköjuttuihin ellei mielipidettä kysy. Pitää aikusella ihmisellä olla määräysvalta omasta kropasta.

Vierailija
12/19 |
30.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä ainakin tykkään et mun mies ajelee, ei pistele ne karvat naidessa eikä suihin ottaessa (en edes ottaisi suihin jos karvoja olisi)

Vierailija
13/19 |
30.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää sillä ei sitten paljoa olekaan

sillä on kohta 50.

Se ei nähtävästi vain halua miellyttää mun silmää. Ruma mies, eikä vihjeestäkään tajua, että tietyt asiat saavat näyttämään vielä rumemmalta.

3 vuoden seurustelun aikana en ole tainnut nähdä kertaakaan sillä munakarvoja, parransänki on mökillä saanut pisimmillään kasvaa pari kertaa 2 päivää (eikä vielä edes näy, vaalea kun on, mutta se kuulemma pistelee, joten valittaa koko ajan, kunnes ajaa), hiukset ajetaan sängeksi kerran kuussa.. Sellainen pyöräilykypärän näköinen 10v-pojan malli nääs..

Kyllä mä olen sitä mieltä, että voisi se munkin mieleisen karvoituksen kasvattaa.

Vierailija
14/19 |
30.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen keho, hän tekee päätöksen.

Mutta taitais olla seksi aika harvinaista sen jälkeen. En voi sietää sheivaavia miehiä. YÖÖÖK! Tulee aina mieleen joku pikkupojan kikkeli ajelluista karvoista. Ei kiihota tippaakaan, ällöttää enemmänkin.

Vierailija
16/19 |
30.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään siitä, että pallit on paljaat ja muuta karvoitusta lyhennetty. Itsellänikin vain koristekolmio edessä, muuten sileä.

Vierailija
17/19 |
30.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietää kyllä, etten välitä paljaista munista, mutta ei se meidän suhdetta pilaisi.

Vierailija
18/19 |
30.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis aikuinen mies saa halutessaan ajaa karvansa ja mulla ei siihen nokan koputtamista. Vai määrääkö ap:n mies karvoituksestasi ja yleensä vartalostasi?

Mieheni kohdalla olisi kyllä huvittaa jos sheivasi alapäänsä sillä hänellä runsas karvoitus muuten. En vetäisi sheivaamisesta hernettä nenään tai rupeaisi pihtaamaan mutta varmasti nauraisin vähintään mielessäni.

Vierailija
19/19 |
30.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaista miestä en katsoisi päivääkään, vaihtoon vain. Varmasti vielä runkkaakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kahdeksan