Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muiden 5-vuotiailla pleikkaa tms?

Vierailija
25.10.2011 |

Juu ei, meillä ei ole. Mutta lapsen kaverilla oli ja me oleme ilmeisesti jäljessä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti lapsesi vielä osaa ja haluaa leikkiä.

Vierailija
2/9 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

monella on, emme silti ole mistään jäljessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli pienenä NES-pelikone, jonka jälkeen ostin SNES-koneen. Silti leikin, oli paljon kavereita ja minusta kasvoi ihan normaali ja henkisesti terve ihminen laajalla sosiaalisella verkostolla ja iloisella elämänasenteella.

Ehkä lapsissa on muuta vikaa, ja turhan tautta aina niiden pelien ja pelikoneiden syyksi laitetaan kaikki? Jos pelikone onkin seuraus joillekin, ei syy.

Vierailija
4/9 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin meillä oli ikärajana nintsikalle 7 v. ihan sen takia, kun oli niin pieni ja kuitenkin suht kallis vehje, jonka saa rikki vaikka vain kaatumalla.

Mä olen kuitenkin ollut pelien ikärajoista tosi tarkkana ja pienillä on aina ollut peliajat.

Vierailija
5/9 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku hakattava pikkunintendo. Mutta se on aivan eri asia kuin esim. nykyisen nintendo ds:n pelit, jotka on TODELLA koukuttavia.

Vierailija
6/9 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wii ja Nintendo DS.

Johtuen paljolti siitä, että hänellä on 10- ja 8-vuotiaat siskot.

Wiillä pelaa välillä Resort -peliä ja tuolla DS:llä esim. automatkoilla Super Mariota.

Isosiskot olivat meillä "jäljessä", koska wii on ollut meillä 2 vuotta ja Nintendo DS vajaan vuoden - joululahjoja molemmat ja tuntui että tosi monella oli jo aikaa sitten pelikonsoleita kun heillä oli myös vanhempia sisaruksia. Meidän lapset ei osanneet edes kaivata. Wii ostettiin yhteiseksi puuhaksi ja sillä pelataan loppuen lopuksi tosi vähän, lähinnä tuota Resortia. Eli olisko lapsen kaverilla isompia sisaruksia ja siitä johtuen jo 5 vee tuttu noiden vempaimien kanssa?

Vierailija
7/9 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 vuotiaalla on,mutta luulen että se oli pikemminkin ostettu isille :)

Vierailija
8/9 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä nyt ekaluokkalaisella kännykkä, jossa muutama peli. Eipä ole vielä kertaakaan pyytänyt pleikkaa tai vastaavaa saada, vaikka kavereiltaan noita pelejä löytyykin. Tuskinpa edes harkitaan moisen hankintaa, ennen kuin aloite tulee lapsilta itseltään. Itse en ole ikinä noista peleistä piitannut ja ihan täyspäinen ihminen olen kuitenkin, luullakseni ainakin... ;)

Vierailija
9/9 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän 5-vuotiaalle riittää Hertan maailman nettipelit. Isillä on pelikoneita, mutta emme koe tarpeelliseksi hankkia lastenpelejä niihin.