Mistä nainen tietää omaavansa ison vaginan?
Lähiaikoina olen tätä miettinyt ja sitä, mistä sen voi tietää? Jos mies tulee sisään ja sperma valuu ulos, onko se merkki löysästä, jos en voi pitää sitä sisälläni?
Kommentit (5)
Joo o niimpä niin.. Hyvinki tiiän että se on suvun jatkamiseen tarkotettu.
Mutta on sillä muutaki käyttötarkotusta ja tarkoitukseni ei ole käyttää sitä pelkästään suvun jatkamiseen
Itse saan nykyisin lähes aina siemensyöksyn ilman orgasmia, koska tavara on niin väljä.
Miehen nautinnolla ei ole mitään väliä pääasia on siittiöiden saattaminen oikeaan paikkaan suvun jatkamisen kannalta.
Ja onko se semmonen missä ei ole edes puristusvoimaa? Jos laitan yhden sormen ja puristan niin tunnen sen puristuksen, voiko se silti olla löysä? :D
Siis löysä jossa on lihakset kunnossa. Vaimolla oli tiukka ennen synnytystä. Ei osannut käyttää pillulihaksiaan, mutta eipä se haitannut, kun oli niin tiukka. Nykyään on löysä kuin saapas eikä osaa edelleenkään käyttää pillulihaksiaan eikä mitään muitakaan lihaksia. On ns. laiha läski. Ei harrasta mitään liikuntaa. Kyllä vituttaa. Jatkuvasti himoitsen muita.
Jos laitan yhden sormen ja puristan niin tunnen sen puristuksen, voiko se silti olla löysä? :D
olla jättikokoisia.
se kun on evoluution valintojen mukaan vaginan tehtävä se että saa spermat ulos ukosta ja pystyy sama reikää synnyttämiseen käyttämään.
se on vaikea ymmärtää miksei ihmiset tajua et se on ainoa merkitys siellä kaikkien pervoilujen takana - vain jatkaa sukua.
Eli naisen nautinto vaginasta on täysin toisarvoinen asia vain synnytys on merkitsevää ja se että saa miehen laukeamaan sisään.
Miehen nautinnolla ei ole mitään väliä pääasia on siittiöiden saattaminen oikeaan paikkaan suvun jatkamisen kannalta.
Tämä siis evoluution ja geenien vaatiman suvun jatkamisen kannalta loppu on sit ihan yksilökohtaista kärsimistä.
On isoa ja liina pientä ja on liian isoa ja liian ihan mitä vaan.
vittu hajotkaa kaikki jotka ei oo tyytyväisiä - mä
lähen baariin poraa muijia enkä vittu jaksa ajatella onko oma iso vai pieni tai onko muijalla iso tai pieni - mä vaan poraan ja nautin.
ja niin pitäis teidänki jotka tätä palstaa lukee. Lähtekää ja poratkaa ja nauttikaa.