Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nordean asiakkaat. Onko teillä käytössä säästöpossu?

Vierailija
16.10.2011 |

Ihan mahtava keksintö. Tulee pakkosäästettyä helposti, kun käytän muutenkin aina korttia maksuvälineenä. Muutamassa kuukaudessa säästötililleni siirtynyt useita satasia ihan huomaamatta.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun tilille kertyy satasia ihan muutenkin

Vierailija
2/5 |
16.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ne lähde sun tililtä kuitenkin?

Ei riitä rahat possuiluun :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi pitää käyttää e-possua, miksei voi vain säästää rahaa normaalilla tavalla? Jos oikeasti ei ole rahaa siten, että saisi rahaa muutoin säästöön, ei e-possutilin säästöihinkään voi olla koskematta..? Jos ei siis ole rahaa, miten voi siirtää satasia e-possutilille ja antaa niiden sitten olla siellä. Ja jos rahaa on säästettäväksi, miksei summaa voi säästää tavallisella kertatilisiirrolla toiselle tilille? En ymmärrä.

Vierailija
4/5 |
16.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen epossu säästäjä ja sikäli sama ois raha siirtää suoraan toiselle tilille. Toki siirrän säästöön joka kuukausi rahaa, mutta näin tulee ihan huomaamatta säästettyä. Hyvä keksintö.

Vierailija
5/5 |
16.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun jokaista ostosta kohden tuli vielä se e-possusiirto päälle. Eli tiliote kasvoi heti kaksinkertaiseksi. Meillä mapitetaan ja käydään läpi nuo tiliotteet joka kk, joten tuli lisää vaivaa. Siksi en enää käytä k.o. palvelua. Ihan hyvä idea muuten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kaksi