Mikä on sinun arkipäivän luksusta?
Kommentit (6)
aina miehen kanssa ruuan päälle kahvit ja teet, ja otetaan yleensä jotain makeaa kanssa. Luksusta on myös lenkkeily ja saunominen.
aina miehen kanssa ruuan päälle kahvit ja teet, ja otetaan yleensä jotain makeaa kanssa. Luksusta on myös lenkkeily ja saunominen.
energiaa kun ensin syö mahan täyteen, sitten juo kupin kahvia, sitten kuppi teetä, sitten köbtti pullaa.
Pakko se varmaan pn käydäkin kuluttamassa energiaa kun ensin syö mahan täyteen, sitten juo kupin kahvia, sitten kuppi teetä, sitten köbtti pullaa.
energiaa, mä käyn harrastamassa liikuntaa ihan muista syistä. Ei oo koskaan tarvinnut laskea kaloreita ja silti olen aina ollut ihan normaalipainoinen. Samoin mies.
Ja olen yksin kotona kun mies harrastuksissaan. Silloin kaivan karkkipussin esiin ja istun katsomassa hyvää leffaa tai luen kirjaa. Olen kotiäitinä eikä lapset nuku päiväunia ja vauva valvoo iltaisin myöhään (23-24) ja kitisee eli käytännössä en saa juuri lainkaan omaa aikaa. Siksi ne ihanat hetket kun ei tarvitse olla kenellekään läsnä, on ihan parhaita.
Myös kotona.
Mutta en saa, se on miehen etuoikeus. Minun tehtäväni on vahtia että lapsi syö.
Onneksi töissä on toisin.
Jos väsyttää ni päiväunet tai sitten päiväkahvit jonkun hyvän kanssa ja postin kahtominen rauhassa kun lapset nukkuu! =)