Siis onko noi TINTTU vaatteet vielä jotenkin in? Aika hirveitä ja moni myy pois..
Kommentit (18)
vai onko villitys mennyt ohi? Ei tarvi olla kaiken IN mulle, päinvastoin. Mutta mietin vaan että tykätäänkö niistä vielä tosiaan, mun silmää eivät viehätä jostain syystä yhtään vaikka muuten tykkään lapsella lapsellisista, iloisista vaatteista. Noi ovat vaan jotenkin...liikaa.
ap
ja se herättää kyllä ihastusta kaupungilla kulkiessa. Aika monelle ihan tuntemattomalle ohikulkijalle olen saanut myyjästä vinkata. Mäkin tykkään!
AIIVAN IHANIA HATTUJAA!!! kiitos vinkistä en tuollaisesta ollut kuullutkaan,tais olla mainos.
Joten juu, on haaalaria ja hattua.
Tunnen yöhomistajan, ja en pidä hänen ylimielisestä asenteesta.
Nykyään nuo valmistetaan suomen sijaan kai intiassa, kukaan ei halua tuon omistaja akana kanssa yheistyöhön... aika ronski akka.
mutta osa niistä korvallisista hatuista ollut ihania alle 5v lapsilla. Lapset, äiti, hoitajat ja ulkopuolisetkin tykänneet ;)
Nyt ei enää hiiri- , karhu-, tai muita muru-hattuisia meidän perheessä :(
on ylimielinen akka. ilkeä, ja uhkailee oikeustoimille jos alaiset tee niin kuin haluaa,
Siksi ulkomailla teettää kamansa.
Ei kukaan hullu halua omistajan tyrannin alaisuuteen.
tai onko omistaja vaihtunut?
kannattaako ostaa kirppikseltä/huudosta vanhempia hyviksihavaittuja?
vai saako intiastakin laadukasta?
t: itse myyjänä ollut omistajan alaisuudessa.
Eiks se tintun tukku ole Lohjalla?
silloin kun unq tuli markkinoille niin ahdisteli tosi pitkään unq:n omistajaa puhelimitse ja viesteillä, koska koki tämän tulevan hänen apajilleen.
Olen itse myynyt näitä ja hävetti myydä: muka nyppyyntämätöntä: paskat: huonolaatuisinta (kuulin) mita ulkomailta saa ja jos vertaa oman lapsen fleece (reima) ja tinttu ) tinttu on on ihan kamalan näköinen 4 pesun jälkeen.,
Olen itse myynyt näitä ja hävetti myydä: muka nyppyyntämätöntä: paskat: huonolaatuisinta (kuulin) mita ulkomailta saa ja jos vertaa oman lapsen fleece (reima) ja tinttu ) tinttu on on ihan kamalan näköinen 4 pesun jälkeen.,
Muutaman vuoden käyttö näkynyt missään ja liian piennä lähti kiertoon erinomaisessa kunnossa
Ihan hyvä 2 vuotta käytettynäkin.
Fleecestä on kyllä sanottava että se on aika epäekologinen materiaali. Käytännössä muovia, johon kuluu öljyä ja joka ei maadu ikinä.
Omistaja on pilannut maineensa suomessa jo, ei muuta vaihtoehtoa kuin siirtyä ulkomaille.
Onpa inhottavaa mustamaalausta. Jos en tietäisi paremmin, voisin luulla että kilpailijan suusta kuultua. Ihan harmittaa Tintun vuoksi kun tämmöistä puhutaan. Me ollaan oltu asiakkaana tovi ja tyytyväisiä ollaan oltu.
Erikoista että tuli tämä keskustelu vastaan, viisi vuotta vanhoja herjauksia. Ei varmaan ihan paikkaa pidä kun firma edelleen toiminnassa :)
Uudet sivutkin. Aikas kivat :) Ihmiset on kyllä ilkeitä kommenteissaan www.tinttu.com
Eikö sulla ole omaa mielipidettä?