Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naispareissa melkein aina toinen on miesmäinen?

Vierailija
14.10.2011 |

Vai onko naispareja, joissa molemmat "tavallisen" naisellisia?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lyhyellä tukalla paljonkin, en tiedä ovatko kovin miesmäisiä sitten.

Vierailija
2/14 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että miks heterot on niin kummallisia. Aina pitää pohtia, että kumpi on se suhteen nainen ja mies. Onko se luokittelun tarve niin kova? Pitääkö asioiden aina olla joko/tai? Mustaa tai valkoista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olemaan ihan "tavallista" naista miesmäisempiä. Ei koske kaikkia mutta kyllähän tuo butch-lesbous on käsite. Lyhyitä hiuksia ainakin taitaa olla enemmän kuin muilla naisilla ja sitten on näitä K.D. Langeja joita ei juuri miehistä erota:

huomattavasti laajempi repertuaari sen suhteen minkälaisia "saavat" olla kuin tavallisella naisella, kun ei tarvi miellyttää miehiä ja niitten perinteisiä käsityksiä. Jos joku nainen sitten pitää lyhyistä hiuksista ja mukavista vaatteista, niin matkiiko se miehiä vai valitsee tyylinsä jollain muulla perusteella?

Vierailija
4/14 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/c/c7/Butch_Femme_Society_…

Kun sen takana on aivan sataprosenttisen erilaisia naisia, toiset tavallisia ja toiset erilaisia. Toiset ei erotu massasta mitenkään, toiset on jopa naisellisia. :DDDD Niinku että rekkalesboja vai?

Vierailija
5/14 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että niitä muita luulee "pelkiksi kavereiksi".

Vierailija
6/14 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkienhan pitäisi olla just samasta muotista mutta kun miesmäinen voi olla eri tavoin. Ehkä ne muut ovat niitä femmejä ja rekkaahan siellä ei ole kellään mukana. Ihanko luulit että kaikki ovat just tasan samanlaisia?

Jonkinlaisen idean kuvasta silti saa ja omasta mielestään tosiaan ovat butch/femme lesboja.

Huvittava toi kuvalinkitys

Kun sen takana on aivan sataprosenttisen erilaisia naisia, toiset tavallisia ja toiset erilaisia. Toiset ei erotu massasta mitenkään, toiset on jopa naisellisia. :DDDD Niinku että rekkalesboja vai?

Vierailija
7/14 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nimenomaan naisen kanssa tykkäävät olla. Ainakin minä olen tavannut näitä ihan naisellisia (siis molemmat) pariskuntia joskus.

Vierailija
8/14 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olemaan ihan "tavallista" naista miesmäisempiä. Ei koske kaikkia mutta kyllähän tuo butch-lesbous on käsite. Lyhyitä hiuksia ainakin taitaa olla enemmän kuin muilla naisilla ja sitten on näitä K.D. Langeja joita ei juuri miehistä erota:

http://www4.pictures.zimbio.com/gi/K+Lang+John+Varvatos+8th+Annual+Stua…

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/c/c7/Butch_Femme_Society_…

Vierailija
9/14 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme parikymppisiä naisia ja pukeudumme molemmat melko naisellisesti: hameita, mekkoja, korkokenkiä, koruja, ym. tyttövaatetusta. Toki myös huppareita ja tennareita löytyy, mutta ihmisten ilmoille mennessä laittaudumme kyllä kunnolla. Ja yhtä kauan.

Seurustelua takana kohta 2 vuotta :)

Vierailija
10/14 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aliisa ja Tempakka oli molemmat naisellisia. Telkussa oli joku lesbopariskunta joista molemmat oli ihan umpitavallisia pulskan kotiäidin näköisiä nelikymppisiä naisia.

Vierailija
11/14 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen useampiakin naispareja, eikä niistä yksikään kyllä ole kuvailemasi kaltainen. Pitääköhän väittämäsi siis alkuunkaan paikkaansa, vai onko kyse vain jonkin sortin urbaanilegendasta?

Vierailija
12/14 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisparit ovatsuht samantyyppisiä, sellaisia androgyynejä. Itse olen naisellinen ja tyttöystäväni on ehkäpä sitten maskuliinisempi ulkonäöltään mutta persoonaltaan paljon naisellisempi kuin minä. Minä teen meillä "miesten" hommat, maalaan ja teen pikkurempat,tyttöystävä pesee pyykit ja siivoaa paljon enemmän kuin minä.

Vierailija
13/14 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulkona liikkuessasi läheskään kaikkia naispareja, suurin osa on ihan tavallisen näköisiä. Ei kaikki kävele käsikädessä, joten ei niitä mitenkään voi erottaa.

Vierailija
14/14 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri noin. Mutta on myös sitten useampiakin sellaisia,joissa molemmat ovat aika miesmäisiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yhdeksän