Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä: mies jota tapailisit suunnistaisi ensimmäisenä jääkaapille kun tulisi luoksesi?

Vierailija
13.10.2011 |

Ihan oikeasti. =D

Lupaa kysymättä tekemään voileipiä tai kaivaisi loppuruuan, jonka olet laittanut jääkaappiin seuraavaa ruokailua varten ja mutustelisi sitä tuosta vaan?

Kaiken lisäksi leikkaisi lihaa pitäen lihasta käsin kiinni ja muutenkin jättäisi jälkensä putsaamatta, kuten leivänmurut pöydille.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jotenkin itse tykkään tietystä spontaaniudesta ja välittömyydestä, mutta tuo että jättäisi jälkensä putsaamatta jaa yleinen epäsiisteys olisi no-no.

Jos on vaan kattellu liikaa Frendejä ja ajattelee että Joey on cool?

Vierailija
2/6 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauan oltaisiin tapailtu, mutta parin viikon tuttavuudelta pitäisin aika törkeänä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut minusta se on joteskin epäkohtelias tapa. Kun en kerkiä edes tarjoamaan mitään kun on jo haukkana kaapilla.

Tuskin pesi käsiään ennen lihaan koskemista ja sellaisen asian kanssa olen itse tarkka. Tekee vielä töitä missä kädet oikeesti likaantuu ja sieltä tuli!

alkup.

Vierailija
4/6 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi hottista mun mielestä. Parempi vielä, jos se ei leikkaisi lihaa vaan raastaisi sitä kulmahampaillaan ja joisi maitoakin suoraan tölkistä.

Vierailija
5/6 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkup.

Vierailija
6/6 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et oo tosissas? =DDD

alkup.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yhdeksän