Miten alas verensokeri laskee jos vetää ylimääräisiä ketipinoreja.
Kerran kokeilin, otin kolme kertaa 300 ja pari panacodia päälle, huomasi että verensokeri lähti laskuun aika nopeesti. Korjasin tilanteen syömällä ja juomalla ja nukuin pahimman krapulan yli.
Oli avo-osastolla eikä ne olleet ratsanneet mun kassejani.
Kommentit (18)
Eiks ketipinor laske verenpainetta? Mulla laski ja siitä tuli tosi huono olo. En ole kuullut että se verensokeria laskisi.
että uskoisin et otti soluista kaiken käytettävissä olevan sokerin kun lääkeaine alkoi vaikuttaa. Ketipinorhan vaikuttaa sokeriaineenvaihduntaankin.
Ein tosta mitään oireita pitäis tulla! Suht pieni määrä Ketiapiinia. Mulle on lääkäri määränny 1200mg.
Sähän se hurja olet! Ei kodeiini oo todellakaan mikään vahva lääke eikä sillä tuu ketiapiinin kanssa yhteisvaikutuksia. Ketiapiini ei ole edes kolmiolääke. Mitä jos tyytyisit ihan vaan siihen siideriin? :D Ota sen kanssa aspiriinia niin oot sikakännissä!
mut kun olin silloin avo-osastolla eikä siellä voinut tissutella. Ei ne kyllä laukkujakaan penkonut, olisin voinut salakuljettaa huoneeseeni vaikka kossupullon, mutta olisin jäänyt kiinni kun viina haisee.
Nyt tuoksahti vain makealle, samalle mitä diabeetikoilla kun menee sokrut liian alas.
että saa kokeellisen tutkimuksen valmiiksi.
Sulla tuskin on hirveesti motivaatiota olla siellä kun "salaa" niitä aspiriinejas vetelet.
jonkinlaiseen kotikuntoon ja psykiatrilta puoli vuotta sairaslomaa, joka oikeutti sit lopulta eläkepäätökseen. Ei ollut motivaatiota ei, mutta hauskempaa siellä oli kuin mummojen seassa kuntoutussairaalassa.
ajoin niin paljon että osastolta loppui taksikortit. Oikeestaan vois taas joulun aikaan kokeilla tai vaikka heti huomenna, mut pitää mennä suljetun kautta.
Se ketju poistettiin. Suosittelen myös yskänlääke Cocillanaa n. 2 pullollista, sis. etyylimorfiinia.
Ketipinorista ei ole mitään hajua, en ole koskaan vetänyt narkolepteja.
Haluun ettet joudu tyytymään aspiriiniin. Psykomamma, sun on opittava ottamaan kunnon lääkkeitä!!! Tramalia, Xanoria ja tollasia. Et sä sillä ketiapiinilla ja kodeiinilla pitkälle pötki!
pyydänkin tramalia. Xanoriin en sotkeennut, siihen jää kiinni ja muuttuu zombieksi.
Ei enää ikinä takas työmarkkinoille ja tapaturmaisesti pöllyssä moni kuolee.
soittelen sit mtt-päivystykseen, numero pikavalinnassa.
pyydänkin tramalia. Xanoriin en sotkeennut, siihen jää kiinni ja muuttuu zombieksi.
Mitä sä siis haluut? Tappaa itsesi vai saada kiksit? Xanor on ihan ok minusta. Sit semmoinen kuin Lyrica. Äläkä unohda vanhaa kunnon Triptyl-masennuslääkettä. Se on ollut klassinen tapa ottaa itsensä hengiltä, koska yliannostus tulee niin helposti. Moni ei-suisidi tapauskin on siihen kuollut, ikävä kyllä.
Vahvat bentsot, Triptyl tai Cloptriptyl... Pää menee kyl hyvin sekaisin kodeiinilla ja Cocillanallakin.
T. Narkki
kun selkä tuli kipeeksi.