Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ideoita takin korjaamiseen

Vierailija
10.10.2011 |

Huomasin, että pojan takin selkäpuolella on iso palkeenkieli. Takki on vedenpitävä ja liukasta materiaalia. Mitenhän tuota voisi yrittää korjata? Mielessä kävi joku heijastin paikka... Onko muita ideoita? Harmittaa todella, koska takki on melko uusi ja nyt jo rikki.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä muotoilin heijastavan kolmion lapsen takin hihaan ( samasat syystä)

Vierailija
2/6 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole aiemmin niitä tarvinut, joten en ole mistään vielä etsinyt.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne vaihtaa uuteen tai saat rahat takasin.

Vierailija
4/6 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hienompia joutuu hakemaan käsityöliikkeistä, mut noista peruslapuista kyllä leikkaa kolmion tai kukan tai minkä yksinkertaisen kuvion nyt kokee tarvivansa. Kangaskaupoissa ja käsityöliikkeissä on myös muita aplikaatiokuvia, joita voi käyttää.

EN usko, että mikään liike vaihtaa kuittia vastankaan "melkein uutta" takkia, eli käytännössä takkia, jonka käyttäjä on itse repinyt.

Vierailija
5/6 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku pojalle mieleinen. Automerkki tms. Niitä saa aika isojakin.

Heijastin tietty parempi.

Vierailija
6/6 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ompeluliikkeistä. Sitä saa myös melko leveää, taitaa olla 5 cm se mitä minulla on varastossa. Tarran pesunkestävyyteen ei sitten kannata luottaa, vaan ompele se kiinni.

Aika monet lasten palkeenkielet ja pysyvät tahrat olen korjannut joko heijastavalla nauhalla tai kangasmerkillä tai vastaavalla.

Itselläkin putosi kerran harmittavasti punaisesta tussista tahra uusiin farkkuihin reidelle. Paikat pelasti tilanteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yhdeksän