Parviaisen blogista taas.. voi jeesus...
Video on lähtenyt pois mutta tilalle tuli aikamoinen kuva. Mä en tajua noita ihmisiä.
http://1.bp.blogspot.com/-nWBcYROJ31k/TpATl6lHwYI/AAAAAAAAAHk/d3Q5o92Xo…
Kommentit (43)
En panisi, kaikki halut meni kun näki nuo tissit ja kusilihan
Venähtäneet häppärit, kuten itsellänikin nyt kolmannen synnytyksen jälkeen. Ja nuo silikonit on tosi rumasti laitettu:/
viivapillu saa housuni pienentymään etupuolelta, mutta tuo on kyllä jo erotiikantappaja. Tissitkin ovat kuin 70-v mummon jolla on silarit. hyhhyh
Tuollaiselta näyttää muhkeampi pimpsa.
näyttäis kuitenkin olevan ihan kunnon sisemmätkin, ei mitkään olemattomat.
[imiten sillä pysyy nuo ulommat yhdessä vaikka on jalat auki ]onko niin tahmeat?
[/quote]
Kuin kuollutta nahkaa:/
ETTE VOI OLLA NIIN NAISVIHAMIELISIÄ, ETTÄ ARVOSTELETTE ESTETIIKAN MUKAAN TOISTEN NAISTEN SUKUELIMIÄ! Niillä on synnytetty vauvakin! Millaisia oikein olette??
MEIDÄN PITÄISI AJATELLA: PILLU ON KAUNIS.
[imiten sillä pysyy nuo ulommat yhdessä vaikka on jalat auki ]onko niin tahmeat?
Kuin kuollutta nahkaa:/
ETTE VOI OLLA NIIN NAISVIHAMIELISIÄ, ETTÄ ARVOSTELETTE ESTETIIKAN MUKAAN TOISTEN NAISTEN SUKUELIMIÄ! Niillä on synnytetty vauvakin! Millaisia oikein olette??
MEIDÄN PITÄISI AJATELLA: PILLU ON KAUNIS.
kaikin puolin.
Moni ei kyllä noin itseään esittelisi.
Aina kun tällaisia kommentteja tulee toisen värkistä, mulle tulee tunne, etten ikinä kehtaa mennä enää uimahalliin tai jos me erotaan miehen kanssa, en IKINÄ kehtaa mennä sänkyyn enää yhdenkään miehen kanssa, kun mulla on paljon roikkuvammat ja tummemmat ja lörpöttävämmät häppärit kuin tuolla Saanalla, oliskin tuollaiset niin itkisin onnesta.
netin käyttöönkin pitäisi olla joku ajokorttityyppinen ratkaisu. On näes aika vaarallinen väline älyllisesti kehitysvammaisen käsissä.
Tuo akkahan nolaa itsensä ihan täysin koko loppuelämäksi..