Hei kanssasisaret. Onko minulla oikeus olla
tyytymätön? Minulla ja miehelläni on uusioperhe, kummallakin lapsia edellisestä liitosta, ei yhteisiä. Minun lapseni käyvät isällään joka toinen viikko ja mieheni lapset käyvät noin kerran kuussa yhden viikonlopun. Nyt ne viikonloput kun mieheni lapset tulevat, osuvat juuri sille viikonlopulle, kun omani ovat isällään. Onko minulla oikeus olla itsekäs ja pyytää että lapst eivät tulisi silloin, koska haluaisin lapsetonta aikaa mieheni kanssa?
Kommentit (9)
Perustelu: kun teit lapsia, tiesit tai luulit, että olet miehesi kanssa heidän kanssaan perheenä jatkuvasti. Nykyiselläsi on varmaan taustalla sama luulo ex-liitossaan.
Nyt kun olette eronneet niin se ei oikeuta sinua tai miestäsi olemaan yhtään sen itsekkäämpiä kuin jos olisitte yhä ydinperheen vanhempia. Lapset ovat etusijalla kun ovat pieniä ja miehesi lapset ovat teillä niin harvoin, että mitä suuremmalla syyllä..
En minäkään voi lähteä viikonlopuksi pois aina kun huvittaa olla vain miehen kanssa. Aika tylyä muutenkin miehesi lapsia kohtaan..:(
oikeus.
sä oot tiennyt mihin ryhdyt,ottaessasi miehen jolla lapsia.
olla yhden viikonlopun kuussa kahdestaan.ja varmaan isälapsisuhteelle hyväksi saada huomiota ilman sisarpuolia.
aina tulleet sen mukaan miten miehen eksällä on työvuorot. Joskus saattaa olla niinkin, että kuussa tulevat kahtena viikonloppuna ja ne on juuri ne viikonloput kun omani ovat isällään. Haluaisin aikaa ihan ilman lapsiakin, varsinkaan kun ne eivät ole omiani. ap
miehesi ajattelisi samoin sinun lapsistasi? Ei varmaan tuntuisi kivalle.
Pahinta miehesi lapsen kannalta on se, että ne varmasti aistivat ettet pidä heistä. :( Lapset aistivat herkästi.
En muutenkaan tajua miksi eron jälkeen äiti tai isä saisi käyttäytyä itsekkäämmin kuin ennen. Ei lasten kanssa ole oikeus vaatia mitään omaa elämää kuten sinkulla.
että lapsettomia hetkiä vaan joskus ei ole?
On siinä mulla kanssa äiti ja äitipuoli.
Ettet yhtään edes häpeä.
Kyllä mäkin voisin haluta sen yhden lapsivapaan viikonlopun, joten voinko vaatia yhteiskuntaa apuun ja perustamaan viikonloppu hoivakoteja siinä ensimmäisessä (vanhioavioliitossa) elävien perheitten lapsille.
mutta etkö tahdo tutustua lainkaan miehesi lapsiin? Ovathan he perhettäsi.
huoltajana ymmärrät, että se ei ole välttämättä mahdollista. Miehesi ja hänen eksänsä ovat sopineet asiasta ja sopimusta ei välttämättä voi rikkoa ilman seurauksia.