Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa, valitsisinko sektion vai section?

Vierailija
06.10.2011 |

Kokemuksia, kummastako toipuu nopeammin?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

suomalaisittain ilman hienosteluja. Sectio on olevinaan jotenkin kansainvälisempi ja hienompi, mutta oikeasti se on aika wt.

Henkilökohtaisesti suosittelisin perinteistä keisarileikkausta, sektio on kuitenkin vierasperäinen.

Vierailija
2/7 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin toivuin nopeasti. En osaa edes kuvitella mikä tilanne olisi, jos olisin joutunut sectioon! :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sectioita. Joten jos et ole todella varakas, niin valintasi on tehty puolestasi.

Vierailija
4/7 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

omat riskinsä. Oma ensimmäinen alatiesynnytys oli kaikkea muuta, mitä "suunnittelin". Kamala. Toipuminen kesti kauan. Nyt olen myös saman kysymyksen ääressä, kumpi, alatie vai sektio. Tällä kertaa riippuu paljon vauvan koosta. Minulle tehdään ultra ja painoarvio viikolla 36 jolloin keskustelemme miten lähdetään etenemään. Olen kuullut, että sektiosta paraneminen vie aikaa. Mikäli alatiesynnytys menee mutkitta, uskon ettäs e on nopeampi tapa "parantua". Mutta, you never know...

Vierailija
5/7 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

omat riskinsä. Oma ensimmäinen alatiesynnytys oli kaikkea muuta, mitä "suunnittelin". Kamala. Toipuminen kesti kauan. Nyt olen myös saman kysymyksen ääressä, kumpi, alatie vai sektio. Tällä kertaa riippuu paljon vauvan koosta. Minulle tehdään ultra ja painoarvio viikolla 36 jolloin keskustelemme miten lähdetään etenemään. Olen kuullut, että sektiosta paraneminen vie aikaa. Mikäli alatiesynnytys menee mutkitta, uskon ettäs e on nopeampi tapa "parantua". Mutta, you never know...

Siis kumpi? Sektio vai sectio???

Vierailija
6/7 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luinkin hiukan hätäisesti kysymyksesi. Sektio.

Vierailija
7/7 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luinkin hiukan hätäisesti kysymyksesi. Sektio.

Eli säkin näitä perinteisiä ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kaksi