Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jännä ilmiö nykyään kassoilla

Vierailija
29.09.2011 |

Meillä oli tänään sirulukija rikki ja kortti siis höylättiin siinä kassakoneessa. Osa asiakkaista oli suorastaan kauhuissaan moisesta( ai, eikö voikaan maksaa kortilla?). Sirulukijan päällä oikein "huppu", ettei ole käytössä ja osa asiakkaista JOPA ALKOI NOSTAMAAN sitä muovitusta siitä päältä pois. Mitä helvettiä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä maksan nykyään ihan vain käteisellä, kun en halua käyttää lukijaa. Mä en millään viitsi sitä toimitusta varten kaivaa lukulaseja esille ja ilman niitä en edes näe, mihin kortti laitetaan.

Vierailija
2/7 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huoltoasemalla töissä ja yksi mittari meni rikki, siihen päälle laitettiin huppu ja näkyvästi ilmoitus että on rikki ja toiset mittarit toimivat. Eikös ihmiset silti yrittäneet siitä tankata ja muutama tuli oikein tuohtuneena sisällekin valittamaan että on se kumma kun ei polttoainetta tule.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloinhan kassahenkilö ei sitä korttia näe, jos lukija on käytössä. Meiltä lähtenyt pari korttia jo takavarikkoon tuon lukijan rikkoontumisen vuoksi, kun vaimo on yrittänyt maksaa miehensä kortilla tai toisinpäin.

Vierailija
4/7 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on käyttöliittymien erilaisuus.

Kunpa voitaisiin yhtenäistää työntmissuunta ja ohjeet ajoituksineeb. Nyt tuntuu joka putiikissa olevan vähän erilaiset. Joudun turhaan silmälasit kaivamaan.

Vierailija
5/7 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huoltoasemalla töissä ja yksi mittari meni rikki, siihen päälle laitettiin huppu ja näkyvästi ilmoitus että on rikki ja toiset mittarit toimivat. Eikös ihmiset silti yrittäneet siitä tankata ja muutama tuli oikein tuohtuneena sisällekin valittamaan että on se kumma kun ei polttoainetta tule.

T. toinen huoltsikkatyöntekijä..

Vierailija
6/7 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tartte kaivella laseja laukusta! :)

Vierailija
7/7 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloinhan kassahenkilö ei sitä korttia näe, jos lukija on käytössä. Meiltä lähtenyt pari korttia jo takavarikkoon tuon lukijan rikkoontumisen vuoksi, kun vaimo on yrittänyt maksaa miehensä kortilla tai toisinpäin.

esim. puolison ja ihan jonkun tuntemattoman varastetulla kortilla maksaminen on varmasti yleistynyt räjähdysmäisesti sen jälkeen kun kortinlukijat otettiin käyttöön. Hyvä vain kun otatte kortin pois!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yhdeksän