Onko kaikille jo tullut korjattu veroehdotus?
Omaani odottlen vielä ja alan olla kärsimätön/huolissani. Asun Pirkanmaalla ja sukunimi alkaa r-kirjaimelle. Jos sillä merkitystä :)
Kommentit (15)
Ja ei ole tullut. Mieheni sai omansa 4 viikkoa sitten.
Kanta-Hämeessä asutaan
tullut. Eikä sillä merkitystä ole.
Yrittäjän perheenjäsenenä saan aina viimeisten joukossa sen.
en tiedä mistä irrotan nekin rahat, jos mätkyjä edelleenkin tiedossa.
t. opiskelija
siis meinaatko, että ekaan ehdotukseen lähetetty kotitalousvähennyksiä tms muutoksia? Vai onko siis ollut jotain häikkää verottajan puolesta?
Pirkanmaalle myöskään P:lle. Tulis jo...!!!
mulla on vielä viime vuonna ollut käytössä toiminimi, siksi varmaan ollaan viimeisten joukossa.
Täysi määrä kotitalouvähennystä tulossa, joten sormet jo syyhyäisi nähdä kerrankin veropäätös, jossa mun ei tarvitse maksaa lisää!
ettei mulle ole vielä tullut päätöstä... että mies on yrittäjänä ollut nyt reilun vuoden ajan! ihmettelinkin jo missä viipyy.
no ei hätää, joulurahaa on luvassa ihan kivasti. :)
Sukunimet meideän perheessä alkaa A:lla ja R:llä.
Postinumeroalueiden mukaan siis jakavat ainakin meidän kunnassa.
Helsingissä.
ihmetteli vaan kuinka ihmeessä veronpalautukset on laskeneet 1700e:sta 1200e:een vaikka lisäsin ehdotukseen työhuonevähennyksen 720e, joka siis myös tässä uudessa päätöksessä oli näkyvissä.
Olin kyllä siinä käsityksessä, että tuon työhuonevähennyksen piti lisätä palautusten määrää eikä suinkaan vähentää sitä...
osaisko joku selittää ennenkuin soittelen verotoimistoon?
Täällä Kymessä taitavat ainakin tulla ihan missä järjestyksessä sattuu, oli sitten A:lla tai Ö:llä alkava sukunimi. Odotellaan vaan rauhassa. Kyllä ne mätkyt sieltä yleensä perille löytää.