Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten pitkän lennon kestää?

Vierailija
26.09.2011 |

En varsinaisesti pelkää lentämistä mutta en siitä erityisemmin nautikaan. Olen lentänyt max 5h lentoja aiemmin, nyt lyhyempi liittymälento on tuon mittainen ja pidempi on n 9h. Joo, tiedän että ihmiset lentävät pidempiäkin matkoja mutta onko se kaikille miellyttävää ja helppoa? Mitä keinoja teillä on jotka inhoatte/pelkäätte lentämistä, että matkustaminen olisi siedettävää?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
26.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin pelkään tosi paljon lentämistä ja sen takia juon muutama lasi punaviiniä ennen lentoa ja koneessa otan vielä muutama lisää. Se rentouttaa ja pelko häviää.

Vierailija
2/5 |
26.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukisin, katsoin leffoja, herkuttelisin, nukkuisin. Sanomatta on selvää, että tämä ei ihan onnistu pienten lasten kanssa. Siksi ei tällä hetkellä matkustella kaukomatkoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
26.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elimistö kuivaa muutenkin. Vettä pitää nauttia runsaasti.

Vierailija
4/5 |
26.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin pelkään tosi paljon lentämistä ja sen takia juon muutama lasi punaviiniä ennen lentoa ja koneessa otan vielä muutama lisää. Se rentouttaa ja pelko häviää.

Minä en pelkää vaan tunnen oloni epämiellyttäväksi, olisko lievää suljetun paikan kammoa tms. Lisäksi pelkään tositosi paljon oksentamista ja tietenkin alan koneessa ajatella että mitä JOS tulee huono olo... En usko että alkoholi auttaa, päinvastoin tuosta määrästä minulle tulisi se huono olo =)

Vierailija
5/5 |
26.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siihen tuli äskettäin muutos. Osin taustalla saamani diagnoosi. En tiedä- Näin vain epäilen.

Pelkäätkö itse lentämistä? Korkean paikan kammoa? Ahtaan paikan kammoa?

Itse lennän ja suosin lyhyitä lentomatkoja. Eli sellaisia 3-4 tuntia.

Nyt haluan kohteeseen, jossa lento yli 6h. Niin ja nyt lennän rauhoittavan lääkityksen avulla ja ei mitään ongelmia.

Jännitän lentämistä. Tai aina ennen ollut sellainen jännittävä ja kutkuttava tunne.

Jotain tosiaan muuttui ja matka jäi tekemättä. Kannattaa käydä ja keskutella lääkärin kanssa asiasta.